Ook als het echt moet, maar een rommel van vanalle andere bestaande en niet bestaande talen geniet de voorkeur, including lolspeak, engrish en Nazi Deutsch.djgl3nn wrote:op spamforum mag niet gewoon nederlands ?
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Ook als het echt moet, maar een rommel van vanalle andere bestaande en niet bestaande talen geniet de voorkeur, including lolspeak, engrish en Nazi Deutsch.djgl3nn wrote:op spamforum mag niet gewoon nederlands ?
Ik probeer ook zo een rijtje te maken, maar dan als auteur.NecRock wrote:Blijkbaar is gewoon zien da ge constant overal de laatste post hebt dus ni dé manier
Auch Nec, maar "²" gaat nog net iets sneller als gewoon overal waarmee ik instem "inderdaad" op te antwoorden of zoNecRock wrote:Das wel iets indrukwekkender, want daarvoor kunde ni overal "²" gaan achter zetten
Da's waar. Anderzijds, doen wij wel met plezier moeite om uw rijtje elke keer weer te doorbreken.Manfr3d wrote:Auch Nec, maar "²" gaat nog net iets sneller als gewoon overal waarmee ik instem "inderdaad" op te antwoorden of zoNecRock wrote:Das wel iets indrukwekkender, want daarvoor kunde ni overal "²" gaan achter zetten
Lol. Er zijn ook manieren om u rijtje niet te doorbreken, check the spam-whores (sticky) thread, uw laatste post.Manfr3d wrote:das waar, maar nu voel ik mij zo'n beetje de persoon die een Solo Slim moet halen, maar die in een infinite loop belandt en daarom System.Trap voorheeft
Manfr3d wrote:Dat pikt, maar toch respect dat het in mijn naam gedaan wordt ipv in die van iemand anders, wie ook =p
Je was er niet van overtuigd dat mijn "werk" op dit forum nuttig was. I proved you wrong in a very twisted way.Manfr3d wrote:half en half ja...
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests