Ook als het echt moet, maar een rommel van vanalle andere bestaande en niet bestaande talen geniet de voorkeur, including lolspeak, engrish en Nazi Deutsch.djgl3nn wrote:op spamforum mag niet gewoon nederlands ?
Moderators: Robbe, NecRock, Math Wolf, Praesidium
Ook als het echt moet, maar een rommel van vanalle andere bestaande en niet bestaande talen geniet de voorkeur, including lolspeak, engrish en Nazi Deutsch.djgl3nn wrote:op spamforum mag niet gewoon nederlands ?
Ik probeer ook zo een rijtje te maken, maar dan als auteur.NecRock wrote:Blijkbaar is gewoon zien da ge constant overal de laatste post hebt dus ni dé manier
Auch Nec, maar "²" gaat nog net iets sneller als gewoon overal waarmee ik instem "inderdaad" op te antwoorden of zoNecRock wrote:Das wel iets indrukwekkender, want daarvoor kunde ni overal "²" gaan achter zetten
Da's waar. Anderzijds, doen wij wel met plezier moeite om uw rijtje elke keer weer te doorbreken.Manfr3d wrote:Auch Nec, maar "²" gaat nog net iets sneller als gewoon overal waarmee ik instem "inderdaad" op te antwoorden of zoNecRock wrote:Das wel iets indrukwekkender, want daarvoor kunde ni overal "²" gaan achter zetten
Lol. Er zijn ook manieren om u rijtje niet te doorbreken, check the spam-whores (sticky) thread, uw laatste post.Manfr3d wrote:das waar, maar nu voel ik mij zo'n beetje de persoon die een Solo Slim moet halen, maar die in een infinite loop belandt en daarom System.Trap voorheeft
Manfr3d wrote:Dat pikt, maar toch respect dat het in mijn naam gedaan wordt ipv in die van iemand anders, wie ook =p
Je was er niet van overtuigd dat mijn "werk" op dit forum nuttig was. I proved you wrong in a very twisted way.Manfr3d wrote:half en half ja...
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests