Robbe wrote:Maar als lorenz zijn geliefde is, is het toch in zijn belang de verdenking van lorenz op iemand anders te focussen?
eigelijk is 't een driehoeksrelatie met Robbe, maar hou het stil!
Ik weet dat mijn geloofwaardigheid een ferme val gemaakt heeft nu dat de wolven slimmy er zo uitgepikt hebben, maar weeg het eventjes af:
- jullie weten allemaal dat Karel zich nooit zo zou opgeofferd hebben, zéker niet in de eerste ronde.
- er is enkele pagina's terug heel duidelijk gezegd dat het spel momenteel eigelijk niet gebalanceerd is, dat de wolven het te moeilijk hebben en dat ze geen kans meer maken (eerst alleen door Karel, maar erna heeft de spelleider het wel bevestigd...). Zou het dan logisch om als spelleider een stuk of 5 OVERDUIDELIJKE 'hints' naar een wolf te zetten waarvan ge wéét dat die toch al kei verdacht is na die bepaalde kill? EN hij heeft het er nog expliciet bijgezet dat de hints naar mij "niet toevallig waren". Ik ben maar blij dat ik geen wolf ben, anders zou ik achteraf wel goe pissed zijn op math wolf omdat hij mij praktisch weggeeft... :/ nu weet ik dat hij dit doet om het spel nog wat interessant te houden...
- weeg nog eens af wat mogelijk de gevolgen zijn als ge mij doodstemt...voor zover jullie weten is het nog steeds mogelijk dat ik wolf ben...maar de kans dat ik ziener ben is minstens even groot.
- Als ik géén ziener was, wilt dat zeggen dat nog een andere - tot hiertoe onbekende - persoon dat is. Een wolf zal het niet durven zich proberen uit te geven als ziener omdat ze aan dit tempo al bekan een bedreigde diersoort aan 't worden zijn, het risico van ontdekt te worden is gewoon te groot. Als iemand anders ziener was zou die zich nu al lang bekendgemaakt hebben en mijn tactiek gewoon hebben overgenomen.
- Ik heb altijd blijven zeggen dat ik er niets mee inzit gecontroleerd te worden, omdat ik niets te verbergen heb. Ik heb zelfs uitdrukkelijk de andere ziener aangeraden mij na te kijken. Als ik wolf was had ik dat niet aangedurfd omdat het dan game over zou kunnen zijn voor mij, en ik dan 2 wolven zou hebben opgeofferd voor...niets.
What doesn't kill me...
better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."