Math Wolf wrote:TEKST DES DOODS
"Snel, we hebben een weerwolf gezien!" Eén van Slimwald's soldaten, kwam luidkeels de kroeg binnen gelopen. Het geluid verstomde en Slimwald stond langzaam op. Na de nieuwe golf van doden was alles reden genoeg voor hem om ten strijde te trekken. "Waar?" De soldaat hapte naar adem en stamelde: "in het naburige bos, dicht bij de jagershut." Niemand volgde Slimwald toen deze zijn wapens nam en de nacht in rende, dorstend naar wraak. Behalve een enkele zonderling, zoals er zovelen waren in het dorp, kwam hij niemand tegen. Een kort geritsel weerklonk en Slimwald verstijfde. "Vreemd, ik zou gezworen hebben," mompelde hij terwijl hij enkele centimeters verder sloop.
De lange haren van de man die voor hem stonden, verborgen zijn gezicht half, maar Slimwald herkende hem. "Jij, dus toch..." De maan brak door de wolken en voor hem stonden vijf wolven. Hij herkende hen allemaal. "Niets is wat het lijkt," gromde één van hen voor ze tot de aanval overgingen. Net voor ze hem de genadeslag toebrachten, riep de gebroken man één van hen het volgende toe: "Nu zal men mij wel moeten geloven..."
Zelden takelden de wolven hun slachtoffer zo gruwelijk toe...
SLACHTOFFER: Slimmy (Slimwald)
ROL: ziener
Omdat het spel nu rare wendingen aanneemt: deze tekst zit BOORDEVOL TIPS. Denk je dat je ze allemaal hebt, blijf toch zoeken.
Er zijn 25 tips (volgens mijn telling) en niet minder dan 12 daarvan wijzen naar onder andere een weerwolf, u bent gewaarschuwd!
Om de discussie te stimuleren, is het lang dag dit keer: tot DINSDAG 21u59!
Lorenzje, lorenzje, lorenzje toch. Waarom zou MathWolf een tipje tegen jou in een berichtje zetten? Zou mijn mannelijke intuitie dus toch kloppen?
Indien deze klopt, dan kan ons racekakkie beter in een dodenbakkie