Weerwolven van WINAK 2 - TOPIC OPEN

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium

Poll: Wie zijn de laatste 2 weerwolven?

Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Total votes: 42

Stanny
WOZ

Post#331 » Thu Nov 27, 2008 6:26 pm

Stijnvdb wrote:Hij zou mij juist proberen te helpen om het spel wat eerlijker te maken ;) Het feit dat de hints "er niet toevallig staan" zou eerder een verwijzing naar Stanny kunnen zijn, omdat hij ook "Stijn" heet. Ik zal hem op een nacht dus wel eens nakijken :)
ik raad u aan om da zo rap mogelijk te doen, en aan een van de engels te vrage om mij te bescherme ...
dan beschermt een iemand de Stijn, en dan dn andere mij fzo ... wie anders? iets fout kunder ni mee doen e... of zie ik iets over het hoofd?

Stijnvdb

Post#332 » Thu Nov 27, 2008 6:36 pm

Stanny wrote:
Stijnvdb wrote:Hij zou mij juist proberen te helpen om het spel wat eerlijker te maken ;) Het feit dat de hints "er niet toevallig staan" zou eerder een verwijzing naar Stanny kunnen zijn, omdat hij ook "Stijn" heet. Ik zal hem op een nacht dus wel eens nakijken :)
of zie ik iets over het hoofd?
bwa, een paar dingen...

1. de engels zouden contact moeten opnemen met een van ons beiden en wij zouden nog steeds beiden wolf kunnen zijn...laat ze maar wachten tot slimmy terug leeft, van hem hebben ze zekerheid.
2. als ge geen wolf zijt gaan de wolven u toch ni vermoorden aangezien ge nu toch als verdacht beschouwd wordt, da's goed voor hun he...
Last edited by Stijnvdb on Thu Nov 27, 2008 6:38 pm, edited 1 time in total.
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

racekakje
WOZ

Post#333 » Thu Nov 27, 2008 6:37 pm

Gewoon de Joachim killen..

Als het gene weerwolf blijkt te zijn, dan kunnen we Stijnvdb derna vermoorden é.

Wie hebde gij eigenlijk gecontroleerd vannacht Stijnvdb?
Of was het een burger.. dan kunde het maar beter ni zeggen.

Stanny
WOZ

Post#334 » Thu Nov 27, 2008 6:38 pm

Stijnvdb wrote: bwa, een paar dingen...

1. de engels zouden contact moeten opnemen met een van ons beiden en wij zouden nog steeds beiden wolf kunnen zijn.
2. als ge geen wolf zijt gaan de wolven u toch ni vermoorden aangezien ge nu toch als verdacht beschouwd wordt, da's goed voor hun he...
1. oe bedoelde? ksnap the point ni elemaal ...
2. daar hebde wel gelijk in

Stijnvdb

Post#335 » Thu Nov 27, 2008 6:39 pm

Stanny wrote:
Stijnvdb wrote: bwa, een paar dingen...

1. de engels zouden contact moeten opnemen met een van ons beiden en wij zouden nog steeds beiden wolf kunnen zijn.
1. oe bedoelde? ksnap the point ni elemaal ...
de engelen weten van elkaar niet dat ze beschermengel zijn en kunnen dus niet afspreken wie dat wie beschermt, tenzij ze beiden contact kunnen opnemen met iemand waarvan ze 100% zeker weten dat het geen wolf is. Dat kunnen ze pas als slimmy terug leeft.
What doesn't kill me...

-

Stanny
WOZ

Post#336 » Thu Nov 27, 2008 6:42 pm

dus zolang slimmy niet leeft mag dieje nx mr zegge fwa?

mr dan nog ... stel da slimmy terug leeft. een engel beschermt hem, dn andere u ... dn zitte toch nog me et probleem da de engels at random kunne vermoord worde en dr dan de zieners onverbiddelijk uit gaan ...

Tom

Post#337 » Thu Nov 27, 2008 6:45 pm

In het naburige bos, dicht bij de jagershut.
Dit verwijst naar de woonplaats van racekakje.

Behalve een enkele zonderling, zoals er zovelen waren in het dorp, kwam hij niemand tegen.
Stijnvdb en Midori zijn zonderlingen, maar dit kan evengoed naar de weinig in het dorp komende racekakje verwijzen of zelfs naar Dave die zich meestal in een donker hoekje schuilt.

De lange haren van de man die voor hem stonden, verborgen zijn gezicht half, maar Slimwald herkende hem.
Dit gaat over Dave met zijn gelaat achter een zwarte haardos, of over Stijnvdb met zijn lange haren.

"Niets is wat het lijkt"
Racekakje is misschien geen jager, Stijnvdb is misschien geen ziener?

Mijn stem zal uitgaan naar racekakje of stijnvdb.

Stanny
WOZ

Post#338 » Thu Nov 27, 2008 6:47 pm

"Jij, dus toch"

kan ook op de Stijn slagen ... as de Slimmy hem 100% vertrouwde en contacteerde ...[/b]

Glenn

Post#339 » Thu Nov 27, 2008 6:50 pm

Math Wolf wrote:TEKST DES DOODS

"Snel, we hebben een weerwolf gezien!" Eén van Slimwald's soldaten, kwam luidkeels de kroeg binnen gelopen. Het geluid verstomde en Slimwald stond langzaam op. Na de nieuwe golf van doden was alles reden genoeg voor hem om ten strijde te trekken. "Waar?" De soldaat hapte naar adem en stamelde: "in het naburige bos, dicht bij de jagershut." Niemand volgde Slimwald toen deze zijn wapens nam en de nacht in rende, dorstend naar wraak. Behalve een enkele zonderling, zoals er zovelen waren in het dorp, kwam hij niemand tegen. Een kort geritsel weerklonk en Slimwald verstijfde. "Vreemd, ik zou gezworen hebben," mompelde hij terwijl hij enkele centimeters verder sloop.

De lange haren van de man die voor hem stonden, verborgen zijn gezicht half, maar Slimwald herkende hem. "Jij, dus toch..." De maan brak door de wolken en voor hem stonden vijf wolven. Hij herkende hen allemaal. "Niets is wat het lijkt," gromde één van hen voor ze tot de aanval overgingen. Net voor ze hem de genadeslag toebrachten, riep de gebroken man één van hen het volgende toe: "Nu zal men mij wel moeten geloven..."

Zelden takelden de wolven hun slachtoffer zo gruwelijk toe...

SLACHTOFFER: Slimmy (Slimwald)
ROL: ziener

Omdat het spel nu rare wendingen aanneemt: deze tekst zit BOORDEVOL TIPS. Denk je dat je ze allemaal hebt, blijf toch zoeken.

Er zijn 25 tips (volgens mijn telling) en niet minder dan 12 daarvan wijzen naar onder andere een weerwolf, u bent gewaarschuwd!

Om de discussie te stimuleren, is het lang dag dit keer: tot DINSDAG 21u59!
Lorenzje, lorenzje, lorenzje toch. Waarom zou MathWolf een tipje tegen jou in een berichtje zetten? Zou mijn mannelijke intuitie dus toch kloppen?

Indien deze klopt, dan kan ons racekakkie beter in een dodenbakkie :D

Stijnvdb

Post#340 » Thu Nov 27, 2008 6:57 pm

Stanny wrote:"Jij, dus toch"

kan ook op de Stijn slagen ... as de Slimmy hem 100% vertrouwde en contacteerde ...[/b]
bijna alle hints in het tekstje wijzen naar mij... "lang haar" enz... en ik heb al aangegeven dat Slimmy mij gecontacteerd heeft, anders kon ik niet weten dat slimmy joachim gecontroleerd heeft en ontdekt heeft dat die wolf is.
What doesn't kill me...

-

Joachimvdh
Prosenior

Post#341 » Thu Nov 27, 2008 7:01 pm

Pfft, simpel zenne.
Stijn verdacht, zeker na zo'n bericht des doods, Lorenz al 3 rondes op rij verdacht met een resem obvious hints tegen hem en juist die 2 praten mij dan vollen bak aan de galg. Ik trek daar mijn conclusies uit.

Ik heb zelf niet gekozen om burgemeester te zijn, en t'is vreselijk gemakkelijk om mij in deze positie verdacht te maken.

NecRock
WOZ

Post#342 » Thu Nov 27, 2008 7:02 pm

Oh yeah, ik vind Slimwald's laatste woorden trouwens een duidelijke tip tegen Joachim, in zijn tekstje staat namelijk dat de huidgie burgemeester zijn verhalen ontkent...

Joachimvdh
Prosenior

Post#343 » Thu Nov 27, 2008 7:05 pm

NecRock wrote:Oh yeah, ik vind Slimwald's laatste woorden trouwens een duidelijke tip tegen Joachim, in zijn tekstje staat namelijk dat de huidgie burgemeester zijn verhalen ontkent...
Jups, ga ik niet ontkennen. Maar zoals math wolf zei: er staan meer hints in dan dat er nog levende spelers zijn.

En er zijn ook hints naar u zoals ge zelf al opmerkte.

Robbe
WOZ

Post#344 » Thu Nov 27, 2008 7:24 pm

Glenn wrote:Lorenzje, lorenzje, lorenzje toch. Waarom zou MathWolf een tipje tegen jou in een berichtje zetten? Zou mijn mannelijke intuitie dus toch kloppen?

Indien deze klopt, dan kan ons racekakkie beter in een dodenbakkie :D
Wuh? :shock: Ik wacht nog altijd op een post van u die op iets slaagt znn :?
Joachimvdh wrote:Stijn verdacht, zeker na zo'n bericht des doods, Lorenz al 3 rondes op rij verdacht met een resem obvious hints tegen hem en juist die 2 praten mij dan vollen bak aan de galg. Ik trek daar mijn conclusies uit.
Maar wat als Lorenz en Stijnvdb elkaars geliefden zijn? Dan is deze gang van zaken ook te verklaren en is het niet zo zeker dat Joachim een weerwolf is omdat Stijn zegt dat Slimmy gezegd heeft dat Joachim een weerwolf is. Joachim is nu eenmaal een gemakkelijk doelwit omdat hij burgemeester is. Maar het is een mooi stukje acteren als dat zo moest zijn :)
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

KiKiN
WOZ

Post#345 » Thu Nov 27, 2008 7:26 pm

Robbe wrote:Maar wat als Lorenz en Stijnvdb elkaars geliefden zijn?
Gewoon effe een vraagje: als er maar 1 van de 2 van een koppel geliefden beschermd wordt, en de ander sterft, is de 2e dan toch gered, of toch niet??? :? :?

Return to “Game Over”