Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
sorry ze maat, maar da is nu de slechtste tactiek die ge maar kunt toepassen... Ik ben wel degelijk ziener, en met uw plan zijt ge dus SOWIESO een ziener kwijt. Als ge nu gewoon vannacht Joachim vermoordt, de heks Slimmy terug tot leven laat brengen en hem mij dan laat controleren, hebt ge 100% zekerheid over mij én hebt ge tenminste uw 2 zieners nog.Stanny wrote:maw ... we wete zelfs ni zeker fda de Joachim ne wolf is ... want da kan ook een giga-sluw plan zijn van de Stijn ...
mijn voorstel is dus de Stijn te vermoorde, en afwachte ...
ast de overblijvende ziener is, dan moet de heks hem mr terug tot leven wekken fzo ...
Nee. Zoals eerder gezegd, dan wordt de nummer 2 uit de verkiezing het. En daarna nummer 3, enzoverder.Stijnvdb wrote:opnieuw verkiezingStanny wrote:wie wordt er burgemeester als Joachim doodgaat?
Slimmy 4 president!
De volgende met de meeste stemming dacht ik gewoon...Stijnvdb wrote:opnieuw verkiezingStanny wrote:wie wordt er burgemeester als Joachim doodgaat?
Slimmy 4 president!
Misschien zijn er tips naar Stijn omdat hij geliefde is en samenspeelt met een weerwolf?Math Wolf wrote:A witch you mean, a witch!slimmy wrote:Medic... I need a medic!![]()
Anyway, even duidelijk maken omdat er twijfel kan ontstaan door deze samenloop van omstandigheden:
ik kan niet zeggen of Slimmy's dood al dan niet toeval is, maar het is wel eerlijk gebeurd.
Ikzelf heb niets verraden aan de wolven en het lijkt me onwaarschijnlijk dat Slimmy het aan een weerwolf verteld heeft. Of Slimmy (en/of anderen) Stijn al dan niet gecontacteerd hebben, zal je evenmin van mij of Slimmy te weten komen.
Merk op dat dit niet de best mogelijke kill voor de wolven is, de heks zou nog beter zijn geweest.
De tips naar Stijn in de tekst anderzijds, die zitten er niet helemaal toevallig.
@stijn: Slimmy kan pas binnen 2 nachten weer iemand opvragen, volgende nacht moet hij eerst tot leven gewekt worden!
Omdat Slimmy het zei ... , dit laat me denken aan Animal Farm en Slimmy is dan de Old Major. Maar na de dood van de Old Major werden de woorden van hem verdraaid door de andere stoute varkens. De Old Major zelf kon niet meer zeggen dat zijn woorden verdraaid werden, want hij leefde niet meer.Gert J. wrote:De volgende met de meeste stemming dacht ik gewoon...Stijnvdb wrote:opnieuw verkiezingStanny wrote:wie wordt er burgemeester als Joachim doodgaat?
Slimmy 4 president!
Anyway:
Stanny vind ik nu heel verdacht. Laten we niettemin Joachim eerst vermoorden omdat Slimmy het zei.
Dan weten we direkt of we Stijn kunnen vertrouwen.
Stijn: als dit een truk is van jou: chapeau
ah oops, my badMath Wolf wrote:Nee. Zoals eerder gezegd, dan wordt de nummer 2 uit de verkiezing het. En daarna nummer 3, enzoverder.Stijnvdb wrote:opnieuw verkiezingStanny wrote:wie wordt er burgemeester als Joachim doodgaat?
Slimmy 4 president!
Dacht ik ook aan, maar dan hebben ze wel een vreemde aanloop naar deze situatie genomen.Glenn wrote:Als volgens de regels van het spel Slimmy na zijn dood niets meer mag zeggen dan kunnen de weerwolven doen alsof hij gezegd heeft dat Joachim weerwolf is ...Gert J. wrote:De volgende met de meeste stemming dacht ik gewoon...Stijnvdb wrote:opnieuw verkiezingStanny wrote:wie wordt er burgemeester als Joachim doodgaat?
Slimmy 4 president!
Anyway:
Stanny vind ik nu heel verdacht. Laten we niettemin Joachim eerst vermoorden omdat Slimmy het zei.
Dan weten we direkt of we Stijn kunnen vertrouwen.
Stijn: als dit een truk is van jou: chapeau
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests