Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
als de speciale rollen nog geen contact met me willen opnemen tot ze meer zekerheid hebben, heb ik daar geen probleem mee. zolang ik 's nachts maar beschermd word natuurlijkJoke wrote:ik wil u best geloven en zo, maar de weerwolven weten ook van elkander dat ze weerwolven zijn, dus in het geval dat Karel een weerwolf is zijn er drie mogelijkheden: jij bent een weerwolf, jij bent een ziener of jij hebt goed gegokt
In ieder geval, Karel is een weerwolf (of jij hebt verkeerd gegokt, maar dit laat ik even buiten beschouwing), dus laten we gewoon Karel doden.
Natuurlijk is het best interessant dat de zieners van elkander weten dat ze zieners zijn en dat ze op voorhand afsrpeken wiens rol ze willen te weten komen.
Daarvoor zijn de beschermengelen erPieter Belmans wrote:Een mooie wending, maar er zijn enkele catches:
- Stijn is een ziener, maar niet lang meer want de weerwolven willen hun verdere ontmaskering behoeden
dan zal ik het weten hePieter Belmans wrote: - mensen PM'en foutieve informatie door waardoor Stijn in de verkeerde mensen vertrouwt en deze informatie krijgen van Stijn
Ok, dan stel ik voor dat we nu Karel doodstemmen zodat alle twijfel hierover weg is, tot dan verwacht ik geen pm'sKarel wrote:Of stijnvdb is een weerwolf en probeert nu een zalige taktiek (respect dude) om:
1. alle zieners en beschermengels te weten te komen en ze later één voor één te kunnen afmaken in samenwerking met de andere weerwolven
2. een burger (ik) te vermoorden
Besef goed dat ALS stijnvdb een weerwolf is, wij dit spel vrijwel zeker verloren hebben he, want de weerwolven bezitten dan info over de belangrijkste rollen in het spel.
Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat ik geen weerwolf ben... Maar ik weet het wel van mezelf, dus ik weet dat stijnvdb liegt en waarschijnlijk een weerwolf is (waarom zou hij dit anders doen?)
Waarschijnlijk gaat niemand mij geloven, maar jullie zullen later wel zien dat ik gelijk heb... als het te laat is. Het heeft voor mij nu ook geen zin om nog langer te wachten met mijn stem. Verder roep ik alle beschermengels en zieners op om stijnvdb NIET te contacteren.
ok, ik zal in beide gevallen het worst-case scenario geven:Dave wrote:Damnit, op wie nu stemmenIk ga gewoon nog effe wachten met stemmen!
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests