Moderator: Praesidium
erm... Alle niet toegepaste wiskundigen doen dat toch al?Norfolk wrote:ofwel moeten de wiskundigen hun kop int zand steken, en dan kunnen wij rustig verder doen...
Liefste DeWiskundige, hoe moet ik het zeggen... ik had mij een huwelijksaanzoek toch vrij anders ingebeeld... mijn liefde voor de wiskunde is nog altijd niet groot genoeg om er eeuwig trouw aan te blijven. Mijn antwoord voor alle duidelijkheid : nee.DeWiskundige wrote:Liefste Joke, wil je met mij trouwen?Joke wrote:daar ben ik het mee eens met DeWiskundige : "en heel die boel is verwaarloosbaar, dus dat schrappen we ook weg" etc. SCHANDALIG !
Op dat gebied zijn informatici kunnen we toch nog een beetje meer op de informatici vertrouwen.
onder andere...slimmy wrote:Ik denk dat Joke enkel een man nodig heeft die van haar houdt... en een die de sloef kan zijn van een feministe wiskundige!
das eigenlijk nog geen slecht ideeLesly wrote:ze wil een Möbius-ring bij een aanzoek![]()
lolFoundation wrote:Een half uitgevoerde vierendeling: http://youtube.com/watch?v=YmGEul9GURw
Joke wrote:Liefste DeWiskundige, hoe moet ik het zeggen... ik had mij een huwelijksaanzoek toch vrij anders ingebeeld... mijn liefde voor de wiskunde is nog altijd niet groot genoeg om er eeuwig trouw aan te blijven. Mijn antwoord voor alle duidelijkheid : nee.DeWiskundige wrote:Liefste Joke, wil je met mij trouwen?
Maar ik houd van haar, het idee van zo'n perfect wiskundig geconstrueerde, in wiskunde geïnteresseerde vrouw zo dicht in de buurt, maakt me wild. Ik heb daarnet zelfs een fout geschreven in de tweede isomorfiestelling omdat ik aan haar dacht!Joke wrote:onder andere...slimmy wrote:Ik denk dat Joke enkel een man nodig heeft die van haar houdt... en een die de sloef kan zijn van een feministe wiskundige!
Ik wil je elke ring geven die je wilt! Al dan niet commutatief, met of zonder 1, zoveel nuldelers als je wilt, je moet het maar vragen en ik zal het construeren voor je!Joke wrote:das eigenlijk nog geen slecht ideeLesly wrote:ze wil een Möbius-ring bij een aanzoek![]()
Nice, maar ik wil the real stuff!Foundation wrote:Een half uitgevoerde vierendeling: http://youtube.com/watch?v=YmGEul9GURw
Hier kan je natuurlijk wel iets onmogelijk te construeren vragen. Iets met 5 elementen en 6 nuldelers ofzo. Misschien een subtielere manier om hem af te schrikken?DeWiskundige wrote:Ik wil je elke ring geven die je wilt! Al dan niet commutatief, met of zonder 1, zoveel nuldelers als je wilt, je moet het maar vragen en ik zal het construeren voor je!Joke wrote:das eigenlijk nog geen slecht ideeLesly wrote:ze wil een Möbius-ring bij een aanzoek![]()
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest