Examenstress: zaag er maar op los

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

Poll: Wie moet er verdwijnen?

DeWiskundige
10
12%
DeWiskundige
10
12%
MathWolf
1
1%
MathWolf
1
1%
Alle twee, aub!
16
19%
Alle twee, aub!
16
19%
Geen van beiden (What are you nuts?)
15
18%
Geen van beiden (What are you nuts?)
15
18%
Total votes: 84

Norfolk
WOZ

Post#151 » Mon Jun 11, 2007 11:59 pm

ofwel moeten de wiskundigen hun kop int zand steken, en dan kunnen wij rustig verder doen...

Image

Math Wolf

Post#152 » Tue Jun 12, 2007 12:06 am

Norfolk wrote:ofwel moeten de wiskundigen hun kop int zand steken, en dan kunnen wij rustig verder doen...
erm... Alle niet toegepaste wiskundigen doen dat toch al?
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Lesly

Post#153 » Tue Jun 12, 2007 8:39 am

DeWiskundige wrote:[Ik pleeg nog liever harakiri dan me daartoe te laten verleiden! :shock: :burn:
ok das goed voor mij... ik win !!! :twisted:

Joke
WOZ

Post#154 » Tue Jun 12, 2007 4:31 pm

DeWiskundige wrote:
Joke wrote:daar ben ik het mee eens met DeWiskundige : "en heel die boel is verwaarloosbaar, dus dat schrappen we ook weg" etc. SCHANDALIG ! :shock:
Op dat gebied zijn informatici kunnen we toch nog een beetje meer op de informatici vertrouwen.
Liefste Joke, wil je met mij trouwen?
Liefste DeWiskundige, hoe moet ik het zeggen... ik had mij een huwelijksaanzoek toch vrij anders ingebeeld... mijn liefde voor de wiskunde is nog altijd niet groot genoeg om er eeuwig trouw aan te blijven. Mijn antwoord voor alle duidelijkheid : nee.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Lesly

Post#155 » Tue Jun 12, 2007 6:10 pm

ze wil een Möbius-ring bij een aanzoek :P

linkje: http://en.wikipedia.org/wiki/Mobius_strip

slimmy
Prosenior

Post#156 » Tue Jun 12, 2007 6:34 pm

Ik denk dat Joke enkel een man nodig heeft die van haar houdt... en een die de sloef kan zijn van een feministe wiskundige!

Lesly

Post#157 » Tue Jun 12, 2007 6:46 pm

slimmy wrote:Ik denk dat Joke enkel een man nodig heeft die van haar houdt...
gij zijt geniaal :P
slimmy wrote:en een die de sloef kan zijn van een feministe wiskundige!
dat zijn 3 problemen:

1. sloef
2. feministe
3. wiskundige

:twisted:

succes he :wink:

Joke
WOZ

Post#158 » Tue Jun 12, 2007 9:05 pm

slimmy wrote:Ik denk dat Joke enkel een man nodig heeft die van haar houdt... en een die de sloef kan zijn van een feministe wiskundige!
onder andere... :wink:
Lesly wrote:ze wil een Möbius-ring bij een aanzoek :P
das eigenlijk nog geen slecht idee :)
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Foundation

Post#159 » Tue Jun 12, 2007 9:34 pm

Een half uitgevoerde vierendeling: http://youtube.com/watch?v=YmGEul9GURw

Shinta
WOZ

Post#160 » Tue Jun 12, 2007 9:41 pm

Foundation wrote:Een half uitgevoerde vierendeling: http://youtube.com/watch?v=YmGEul9GURw
lol
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

DeWiskundige

Post#161 » Wed Jun 13, 2007 12:29 pm

Joke wrote:
DeWiskundige wrote:Liefste Joke, wil je met mij trouwen?
Liefste DeWiskundige, hoe moet ik het zeggen... ik had mij een huwelijksaanzoek toch vrij anders ingebeeld... mijn liefde voor de wiskunde is nog altijd niet groot genoeg om er eeuwig trouw aan te blijven. Mijn antwoord voor alle duidelijkheid : nee.
:cry:
Joke wrote:
slimmy wrote:Ik denk dat Joke enkel een man nodig heeft die van haar houdt... en een die de sloef kan zijn van een feministe wiskundige!
onder andere... :wink:
Maar ik houd van haar, het idee van zo'n perfect wiskundig geconstrueerde, in wiskunde geïnteresseerde vrouw zo dicht in de buurt, maakt me wild. Ik heb daarnet zelfs een fout geschreven in de tweede isomorfiestelling omdat ik aan haar dacht!

Bovendien heb ik er geen probleem mee om de sloef te zijn van een feministische wiskundige. Is dat niet juist de droom van elke mannelijke wiskundige? (voorbeeld: prof. Lowen??) Ik wil niet anders dan ondergeschikt zijn aan haar prachtige wiskundige brein en zal zelfs haar grappen over toegepaste verdragen met een glimlach.
Joke wrote:
Ik wil je elke ring geven die je wilt! Al dan niet commutatief, met of zonder 1, zoveel nuldelers als je wilt, je moet het maar vragen en ik zal het construeren voor je!
Foundation wrote:Een half uitgevoerde vierendeling: http://youtube.com/watch?v=YmGEul9GURw
Nice, maar ik wil the real stuff!
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

slimmy
Prosenior

Post#162 » Wed Jun 13, 2007 12:31 pm

:shock:

oooowkaaaay

Shinta
WOZ

Post#163 » Wed Jun 13, 2007 12:50 pm

slimmy wrote::shock:

oooowkaaaay
x2
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

Math Wolf

Post#164 » Wed Jun 13, 2007 2:03 pm

DeWiskundige wrote:
Joke wrote:
Ik wil je elke ring geven die je wilt! Al dan niet commutatief, met of zonder 1, zoveel nuldelers als je wilt, je moet het maar vragen en ik zal het construeren voor je!
Hier kan je natuurlijk wel iets onmogelijk te construeren vragen. Iets met 5 elementen en 6 nuldelers ofzo. Misschien een subtielere manier om hem af te schrikken?

Anderzijds, ik ga eerlijk zijn: de sloef zijn van een feministische wiskundige lijkt mij best wel interessant, als ik zelf geen vriendin had, zou ik me zelf misschien ook kandidaat stellen. :wink:
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Lesly

Post#165 » Wed Jun 13, 2007 2:29 pm

Joke wrote:mijn liefde voor de wiskunde is nog altijd niet groot genoeg om er eeuwig trouw aan te blijven
bedoel je:

A. de liefde voor wiskunde moet nog groeien
B. je wil wiskunde vaarwel zeggen ten voordele van ... (informatica? :P)
C. je bent toegepast
D. iets anders? (wat dan)

Return to “Algemeen”