Weerwolven van WINAK 2 - TOPIC OPEN

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium

Poll: Wie zijn de laatste 2 weerwolven?

Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Total votes: 42

Robbe
WOZ

Post#391 » Mon Dec 01, 2008 7:50 pm

Official vote: racekakje

Ik begin te denken dat stijn geen weerwolf is (echt wel te veel om te verliezen) en in het licht van mijn eerder vermelde theorie lijkt racekakje dan de logische keuze...
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Felix

Post#392 » Mon Dec 01, 2008 7:51 pm

Ondanks de theorie die ik onlangs postte houd ik het toch bij een No Vote. De theorie was maar een hersenkronkel. Ik wil niet op Joachim stemmen, want moest hij de heks zijn en mijn theorie toch kloppen, dan wil ik dat niet op mijn geweten hebben :)
In het begin geloofde ik Stijn ook volledig en nu eigenlijk ook nog gedeeltelijk, dus zal ik ook niet op hem stemmen, omdat dan het risico bestaat dat we een ziener verliezen. Daarom denk ik dat een No Vote het veiligste is.

Official Vote: No Vote

racekakje
WOZ

Post#393 » Mon Dec 01, 2008 8:07 pm

Robbe wrote:Official vote: racekakje

Ik begin te denken dat stijn geen weerwolf is (echt wel te veel om te verliezen) en in het licht van mijn eerder vermelde theorie lijkt racekakje dan de logische keuze...
Als Stijn geen weerwolf is, dan kan je toch beter op Joachim stemmen. Waarom zou Stijn liegen over het feit dat Joachim een weerwolf is?

Pieter Belmans

Post#394 » Mon Dec 01, 2008 8:33 pm

Robbe wilt denk ik dat ik weer een tirade afsteek tegen KiKiN en jou :P. Want volgende ronde stem ik probably op een van jullie gezien de nog steeds geweldige hints.

Tenzij Stijn geluk heeft met het vinden van een weerwolf óf Stijn door de mand valt. We'll see :).

Math Wolf

Post#395 » Mon Dec 01, 2008 11:07 pm

We wachten nog op den Dave, daarna wordt het nacht.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Dave
WOZ

Post#396 » Mon Dec 01, 2008 11:11 pm

Official Vote: No Vote

Math Wolf

Post#397 » Mon Dec 01, 2008 11:18 pm

Dank u Dave voor uw gewoon perfecte timing! Het is nacht tot donderdag 21.59, of eerder als alle speciale rollen me eerder gecontacteerd hebben.

BESLISSING VAN HET DORP

Dave: 1 stem tegen
racekakje: 1 stem tegen
Stijnvdb: 3 stemmen tegen
Joachim: 13 stemmen

no vote: 4

SLACHTOFFER: Joachim
ROL: weerwolf

Ik heb ook nog een verrassing voor jullie.
De nieuwe burgemeester wordt...

Stijnvdb !
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

slimmy
Prosenior

Post#398 » Tue Dec 02, 2008 11:31 am

Vergeet mij niet tot leven te wekken. Anders weet je nooit of stijn met jullie kloten aan het spelen is. dat Joachim een weerwolf is, is geen garantie voor zijn zienerschap.

Fristi
WOZ

Post#399 » Tue Dec 02, 2008 12:28 pm

desperate slimmy :D
Maar nee, hij heeft wel gelijk, zeker ni vergeten, anders staan we in se nog ni veel verder.

Vertrouwen in Stijn is nog altijd geen 100%, maar er zijn nog altijd veel hints tegen Racekakje en iets mindere mate Kikin.
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

NecRock
WOZ

Post#400 » Tue Dec 02, 2008 12:53 pm

Zou een stomme heks zijn als ze da ni deed, zou een gigantisch voordeel laten schieten, zo...

racekakje
WOZ

Post#401 » Tue Dec 02, 2008 1:23 pm

Ik heb vorige tekst des doods nog eens gelezen en kreeg een vreemd idee.

Misschien is Stijnvdb wel geliefde met een weerwolf.

Die 2 spelen nu samen (ze weten dat ze geliefden zijn van elkaar) en moorden eerst één voor één alle weerwolven uit, doordat Stijnvdb ziener speelt.

De geliefde van Stijnvdb kan dan via zijn invloed bij de weerwolven 's nachts telkens de burgers uitmoorden en ervoor zorgen dat Stijnvdb niets overkomt.

Zo kunnen ze spelen om te overwinnen als geliefden (hun enige kans als een burger en een weerwolf geliefden zijn van elkaar).

Maar zolang Stijnvdb iemand aanduid als weerwolf lijkt het mij een goeie keus om Stijnvdb te laten leven en die weerwolf te vermoorden.

Het is misschien allemaal een beetje raar, maar ik denk dat dit, of het feit dat Stijnvdb de waarheid spreekt, de enige mogelijke scenario's zijn.

Ik interpreteer de laatste Tekst des Doods als Stijn die erbij is als de weerwolven toeslaan, hoewel hij zelf geen weerwolf is.
Slimmy herkent Stijn, maar toch is niets wat het lijkt.

Gewoon ff gezegd wat in mij opkwam, ge kunt er is over nadenken..

NecRock
WOZ

Post#402 » Tue Dec 02, 2008 1:41 pm

Ik ga ook meteen ff iets zeggen da in mij is opgekomen! Als slimmy vanavond terug tot leven wordt gewekt (Wee de heks als dit niet gebeurt! Wee!), denk ik niet dat die moet nakijken of Stijn al dan niet zijn medeziener is. Als dit niet het geval is, is het aan de échte andere ziener om zichzelf bekend te maken aan slimmy, en dan kan slimmy nog altijd Stijn als fraudeur aanduiden. Als dit wel het geval is, heeft slimmy uiteindelijk gewoon een beurt verspeeld om iemand na te kijken.

racekakje
WOZ

Post#403 » Tue Dec 02, 2008 3:45 pm

NecRock wrote:Ik ga ook meteen ff iets zeggen da in mij is opgekomen! Als slimmy vanavond terug tot leven wordt gewekt (Wee de heks als dit niet gebeurt! Wee!), denk ik niet dat die moet nakijken of Stijn al dan niet zijn medeziener is. Als dit niet het geval is, is het aan de échte andere ziener om zichzelf bekend te maken aan slimmy, en dan kan slimmy nog altijd Stijn als fraudeur aanduiden. Als dit wel het geval is, heeft slimmy uiteindelijk gewoon een beurt verspeeld om iemand na te kijken.
Iemand van de weerwolven kan dan ook zeggen dat hij een ziener is é...

slimmy
Prosenior

Post#404 » Tue Dec 02, 2008 4:28 pm

en dan kijk ik die persoon na :P

NecRock
WOZ

Post#405 » Tue Dec 02, 2008 5:14 pm

racekakje wrote:Iemand van de weerwolven kan dan ook zeggen dat hij een ziener is é...
You ruined the plan! :P

Return to “Game Over”