Official vote: racekakje
Ik begin te denken dat stijn geen weerwolf is (echt wel te veel om te verliezen) en in het licht van mijn eerder vermelde theorie lijkt racekakje dan de logische keuze...
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Als Stijn geen weerwolf is, dan kan je toch beter op Joachim stemmen. Waarom zou Stijn liegen over het feit dat Joachim een weerwolf is?Robbe wrote:Official vote: racekakje
Ik begin te denken dat stijn geen weerwolf is (echt wel te veel om te verliezen) en in het licht van mijn eerder vermelde theorie lijkt racekakje dan de logische keuze...
Iemand van de weerwolven kan dan ook zeggen dat hij een ziener is é...NecRock wrote:Ik ga ook meteen ff iets zeggen da in mij is opgekomen! Als slimmy vanavond terug tot leven wordt gewekt (Wee de heks als dit niet gebeurt! Wee!), denk ik niet dat die moet nakijken of Stijn al dan niet zijn medeziener is. Als dit niet het geval is, is het aan de échte andere ziener om zichzelf bekend te maken aan slimmy, en dan kan slimmy nog altijd Stijn als fraudeur aanduiden. Als dit wel het geval is, heeft slimmy uiteindelijk gewoon een beurt verspeeld om iemand na te kijken.
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests