Zou iedereen de eerste post ook even kunnen nakijken?
Ik heb gemerkt dat er een flink aantal foutjes in stonden (fout gerekend bij budget, aantal pokéballs of levels niet upgedate,...). Hopelijk is alles nu verbeterd...
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Een jammerlijke nederlaag tegen Nidoran (f) (Poison, 7)SenneVL wrote:Ik train mijn charmander verder;
Ik had normaal gezien nog 2 pokeballs, en maar 700 geld
Een Caterpie (Bug, 5) is een eitje voor Charmander.NecRock wrote:Charmander, I choose you! For training.
Post ziet er goed uit voor mij.
Bulbasaur kan beloven wat hij wil, maar winnen van Rattata (normal, 7) is toch nog onmogelijkIve wrote:Bulba heeft me beloofd deze keer te winnen, dus trainen!
Nog even en Squirtle kan winnen van Pidgey (flying/normal, 7)...Timmy wrote:Squirtle trainen, what else is new
Een Pidgey (flying/normal, 2) is de jouwe!Fristi wrote:pidgey proberen vangen
BFC wrote:En we trainen voort
Deze aanpassing aan de regels heb ik doorgevoerd omdat het anders te simpel was om met 1 Pokémon van hoog level heel het gevecht te beslissen.Vechten tegen trainers: De verliezende Pokémon wordt vervangen door de 2e in de lijst, MAAR de winnende Pokémon is verzwakt en telt minder zwaar door in zijn volgende gevecht
Een onwaarschijnlijk sterke Nidoran(m)(Poison, 8 ) geeft Squirtle geen schijn van kans. Hij voelt zich ook amper sterker worden tegen zo'n overweldigende tegenstander.Sam_VL_Fysica wrote:Ik train nog wat voort met Squirtle.
Dat klopt en het is aangepast, sorrySam_VL_Fysica wrote: Ook gemerkt: ik heb in Viridian 3 pokéballs gekocht, dus heb nog 1 pokéball over, maar wel 100 geld minder
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests