Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Nieuwe actie op 22/12 - 23:35Fristi wrote:Back to route 1 to train
Alweer een Rattata! Door zijn expertise wint Charmander zelfs van een Rattata (normal, 3).SenneVL wrote:In afwachting op antwoord van mijn kameraad, eerst nog wat trainen..
Een Pidgey (flying/normal, 6). Deze Pidgey is veel sterker dan de Pidgeys die Charmander al eerder ontmoette. Hij stijgt nipt naar level 5.NecRock wrote:Mijn charmander mag dan wel verliezen, hij merkt da hij sterker wordt, en zijn vlammetje flikkert blij terwijl hij uitkijkt naar zijn volgende match!
Bulbasaur voelt zich inderdaad goed, maar van een Rattata (normal, 3) kan hij jammer genoeg niet winnen.Ive wrote:Bulba heeft een winnaars gevoel en gaat weer de strijd aan met een wilde pokémon om te trainen!
BFC wrote:Lets go to the big city! Daar koop ik 2 poke balls
Stanny wrote:ik train nog wat
Sam_VL_Fysica wrote:Hipster Squirtle wilt naar Viridian City, want trainen is te mainstream...
Daar koop ik vervolgens 3 pokéballs en 1 potion
Kansen zijn afhankelijk van Pokémon tot Pokémon. Ze zijn enkel te vergroten met bepaalde items, die later te verkrijgen zullen zijn.SenneVL wrote:Hoe werkt pokemon vangen eigenlijk? Wat zijn de kansen dat ge ze vangt, en hoe kunt ge die vergroten?
Dat hangt vooral af van eigen level en hoeveel je Pokémon kan betekenen in het verlies. De precieze formules geef ik echter niet prijsSenneVL wrote: En wat is voordeliger qua experience: winnen tegen een zwakke pokemon (op route 1 bv) of verliezen tegen sterke pokemon (op route 22 bv)
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests