Wie de hoofdverdachten zijn is ondertussen ongeveer duidelijk,
maar met de laatste tips is mijn Official vote: Gl3nn niet zomaar uit de lucht gegrepen denk ik.
Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium
Jawel? Ik vind u echt razend verdacht door te beweren dat ge "er over leest". Jammer dat er momenteel meer tips naar Gl3nn gaan, en dat -als gij ne wolf zijt- ik volgende nacht wel zal sterven dan heBFC wrote:gl3nn heeft in zijn vorige posts (voor zover ik teruggekeken heb) geen vernoeming naar Gitte gedaan, maar stemt toch op haar.. Paniekstem?
Official vote: gl3nn
Ik heb morgen een examen, dus heb maar teruggelezen tot een paar pagina's. En door zoiets te zeggen Manfr3d, tekent ge mijn doodsvonnis he.. Da's ook wel een beetje opvallend vind ik zelfManfr3d wrote:Jawel? Ik vind u echt razend verdacht door te beweren dat ge "er over leest". Jammer dat er momenteel meer tips naar Gl3nn gaan, en dat -als gij ne wolf zijt- ik volgende nacht wel zal sterven dan heBFC wrote:gl3nn heeft in zijn vorige posts (voor zover ik teruggekeken heb) geen vernoeming naar Gitte gedaan, maar stemt toch op haar.. Paniekstem?
Official vote: gl3nn
Daarbij, op wie zou hij anders stemmen? Zichzelf?
Wa maakt da nu uit da ge iemand zijn doodsvonnis tekent? Kbedoel .. da is het doel van het spel, niet?BFC wrote:Ik heb morgen een examen, dus heb maar teruggelezen tot een paar pagina's. En door zoiets te zeggen Manfr3d, tekent ge mijn doodsvonnis he.. Da's ook wel een beetje opvallend vind ik zelfManfr3d wrote:
Jawel? Ik vind u echt razend verdacht door te beweren dat ge "er over leest". Jammer dat er momenteel meer tips naar Gl3nn gaan, en dat -als gij ne wolf zijt- ik volgende nacht wel zal sterven dan he
Ja, maar hij zorgt ervoor dat ik sowieso volgende ronde eruit ga gestemd worden? Ik zeg helemaal niet dat hij da mag doen, maar lijkt me nogal een indekkingsmanoeuvre... Als hij vannacht sterft, gaat het dankzij mij zijn. Als hij vannacht overleeft, zullen alle inwoners van Wakkerdam denken dat ik bang had hem te vermoorden. Het slimste wat de weerwolven nu kunnen doen, is vannacht Manfr3d vermoorden (tenzij hij zelf een weerwolf is natuurlijk), dan ben ik er ook sowieso aan volgende dag Twee vliegen in 1 klap voor de weerwolven!Stanny wrote:Wa maakt da nu uit da ge iemand zijn doodsvonnis tekent? Kbedoel .. da is het doel van het spel, niet?BFC wrote:Ik heb morgen een examen, dus heb maar teruggelezen tot een paar pagina's. En door zoiets te zeggen Manfr3d, tekent ge mijn doodsvonnis he.. Da's ook wel een beetje opvallend vind ik zelfManfr3d wrote:
Jawel? Ik vind u echt razend verdacht door te beweren dat ge "er over leest". Jammer dat er momenteel meer tips naar Gl3nn gaan, en dat -als gij ne wolf zijt- ik volgende nacht wel zal sterven dan he
Als Manfred een weerwolf is, kan hij nog altijd vermoord worden door het andere team weerwolven eBFC wrote: Ja, maar hij zorgt ervoor dat ik sowieso volgende ronde eruit ga gestemd worden? Ik zeg helemaal niet dat hij da mag doen, maar lijkt me nogal een indekkingsmanoeuvre... Als hij vannacht sterft, gaat het dankzij mij zijn. Als hij vannacht overleeft, zullen alle inwoners van Wakkerdam denken dat ik bang had hem te vermoorden. Het slimste wat de weerwolven nu kunnen doen, is vannacht Manfr3d vermoorden (tenzij hij zelf een weerwolf is natuurlijk), dan ben ik er ook sowieso aan volgende dag Twee vliegen in 1 klap voor de weerwolven!
waar wilt ge nu naartoe? ik ben er wel van bijna zeker van dat gl3nn een wolf is (anders zou ik toch niet op hem stemmen?).BFC wrote:Jeps, inderdaad... En Manfr3d, een pintje als ge in gl3nn zijn posts UITLEG vindt waarom hij Gitte beschuldigt, en niet gewoon een weerwoord is op Gitte haar beschuldigingen jegens gl3nn
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests