[CG] Hidden-line

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

sammyke007

Post#16 » Sun Apr 16, 2006 5:02 pm

De WTC op 9/12

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#17 » Sun Apr 16, 2006 5:09 pm

NickVE wrote:
Shinta wrote:das een gebouw, als jet rechtzet en derop kijkt ziede dat een gebouw is. :huh: :evil:
Kzal het als een spelleke bezien :P
Vindt de verborgen figuur.
hahaha, wacht hoe ver staat het met jou engine
kzal eve antwoorde voor je
"welke engine ?"

no offense ;) mijn gebouw ni uitlache

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#18 » Sun Apr 16, 2006 5:45 pm

:mrgreen: grof

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#19 » Sun Apr 16, 2006 5:46 pm

Shinta wrote:hahaha, wacht hoe ver staat het met jou engine
welke engine?

User avatar
Nickman
Posts: 391
Contact:

Post#20 » Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Mijn hidden line werkt perfect, hij verbergt gewoon alles, en doet daar gewoon een aantal seconden over :D.
Dus alles wat weg moest is zeker weg ;) :D

User avatar
Chatora
Posts: 37

Post#21 » Sun Apr 16, 2006 9:11 pm

EagleEye812 wrote:is da normaal da hidden line ONGELOOFLIJK traag is? :p ik heb 30 Ã 40 seconde nodig om een modelleke van 1700 polys te renderen
Traag ja... maar zo traag?
Ik heb hier ne moff file van nen appel met ongeveer 1700 polygonen, en dat duurt maar iets van een 5 seconden.
Als ik mijn backface culling afzet dan duurt het wel 45-50 seconden, maar da's nogal nutteloos om al uw lijnen te gaan vergelijken met onzichtbare polygonen eh. :)

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#22 » Sun Apr 16, 2006 9:12 pm

diezelfde appel duurt mij veel langer :D

idd tzal zijn dak ergens nog aant vgl ben me gecullde oppervlakken ;)

edit: kheb da weggehaald en nu gaat het al een stukje sneller :) maar twerkt nog altij niet tegoei :P

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#23 » Mon Apr 17, 2006 12:22 am

Image

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#24 » Mon Apr 17, 2006 12:24 am

Mooi zo! =D>

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#25 » Mon Apr 17, 2006 12:26 am

bij mij werkt ook nog HEEL traag... misschien nog wat optimaliseren ma ja twerkt toch al

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#26 » Mon Apr 17, 2006 1:54 am

Image
Can't help but feel somethings wrong with this picture :wink:

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#27 » Mon Apr 17, 2006 1:55 am

bwa, tkan zijn da uw blok schuin boven driehoek staat he :D

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#28 » Mon Apr 17, 2006 2:05 am

dat zal het zijn :D

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#29 » Mon Apr 17, 2006 5:51 pm

Image

Allé, we zijn al iets verder, nu nog zien dat het met andere dingen ook werkt :roll:

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#30 » Mon Apr 17, 2006 7:54 pm

kheb klein wereldje gecreeerd :)
Image

die figuur die vanboven groter is dan vanonder, lijkt raar door perspectief :D
ma das omda die niet in de lijn van oogpunt naar kijkpunt ligt, dus da klopt wel

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests