Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Nee, de eerste nacht begint straks pas, daarom dat ik het ook "nacht 0" heb genoemd.djgl3nn wrote:Mocht de ziener, de eerste nacht al kijken?
Robbe wrote:Ik heb het jullie nog proberen te vertellen, ik ben geen weerwolf, ik had jullie kunnen beschermen tegen hen! Maar nee, wilde associaties gaan boven logica! Ik hoop dat de weerwolven jullie te pakken krijgen, vooral jou Stanny!
Het is "NACHT 1 tot nader order".slimmy wrote:Ik heb jullie allemaal gewaarschuwd... Ik trek mij nu volledig terug in het bos en kom tot nader order niet meer in het dorp! Moordenaars!
Ze doen alletwee iets tot er verandering is. Ze wachten niet per se op dezelfde verandering!Manfr3d wrote:Merkt er nog iemand de gelijkenis tussen post en titel?
IT'S ALIVE. IT TALKS.Robbe wrote:Ze doen alletwee iets tot er verandering is. Ze wachten niet per se op dezelfde verandering!Manfr3d wrote:Merkt er nog iemand de gelijkenis tussen post en titel?
Welcome to Zombieland follow these simple rules and you'll be allrightNynek wrote:IT'S ALIVE. IT TALKS.Robbe wrote:Ze doen alletwee iets tot er verandering is. Ze wachten niet per se op dezelfde verandering!Manfr3d wrote:Merkt er nog iemand de gelijkenis tussen post en titel?
Maar mag altijdMath Wolf wrote: (deze vraag moet uiteraard niet in de topic beantwoord worden!)
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests