Ik vind dit geen manier van werken.

Moderator: Praesidium
Brilliante mens in de lessen, vanmorgen nog les van gehad!djgl3nn wrote:ah Vangheluwe.. geweldige mens om les van te krijgen, maar niet om een opdracht van te krijgen
Mwa, nog altijd oppervlakkig, den uitleg was: atom3 bestuurt ge zo en zo en da was het. Op ne minuut of vijf was da gedaan. Ging niet zozeer over de opdracht zelf.nasam wrote: In de les ist vanmorge wa beter uitgelegd, maar ik was er jammer genoeg niet, dus ge kunt het misschien best eens vragen aan iemand die wel in de les zat (of Timmy)
Tis een iets uitgebreidere versie, maar tkomt overeen met wat wij moeten doen ongeveer.Fristi wrote:Mwa, nog altijd oppervlakkig, den uitleg was: atom3 bestuurt ge zo en zo en da was het. Op ne minuut of vijf was da gedaan. Ging niet zozeer over de opdracht zelf.nasam wrote: In de les ist vanmorge wa beter uitgelegd, maar ik was er jammer genoeg niet, dus ge kunt het misschien best eens vragen aan iemand die wel in de les zat (of Timmy)
Maar dus, bedankt de oplettendheid van de Joachim maar voor dit:
http://msdl.cs.mcgill.ca/people/hv/teac ... signment1/
Staat ni zo heel veel over in.Robbe wrote:Ik vind de manier van werken van deze opdracht er echt over gaan. Ik ga me van't weekend eens wa verdiepen in het OER.
Return to “1ste Master/2e Master”
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests