Ik vermoed dat de gameplay voor Warhammer en Warhammer 40K niet al te hard gaat verschillen dus het moet niet perse 40K zijn. Correct me if I'm wrong though

Moderator: Praesidium
Het leger des heils zekerIve wrote:ik ben een leger op mijn eigen
neenee, het kannonnenvleeslegerNynek wrote:Het leger des heils zekerIve wrote:ik ben een leger op mijn eigen
i'm the best gamer! allé als ge toch ff inspeeltijd geeft XDRobbe wrote:neenee, het kannonnenvleeslegerNynek wrote:Het leger des heils zekerIve wrote:ik ben een leger op mijn eigen
Beter dan Karel in SC2? I don't think so ^^Ive wrote:i'm the best gamer! allé als ge toch ff inspeeltijd geeft XDRobbe wrote:neenee, het kannonnenvleeslegerNynek wrote:Het leger des heils zekerIve wrote:ik ben een leger op mijn eigen
Kom kom, zelfs den alexander beat die.Fristi wrote:Beter dan Karel in SC2? I don't think so ^^Ive wrote:i'm the best gamer! allé als ge toch ff inspeeltijd geeft XDRobbe wrote:neenee, het kannonnenvleeslegerNynek wrote:Het leger des heils zekerIve wrote:ik ben een leger op mijn eigen
Maar ik heb net graag complexe spellen enzoQuitta wrote:Ik heb de Warhammer miniature game beginset. (de gewone non-40k)
Ik ben er alleen nog nooit in geslaagd de instructieboek door te lezen, laat staan mijn mannetjes te schilderen..
Maar die doos ligt in ieder geval mooi thuis opgeborgen
maar tbh lijkt het me een spel met teveel regels,
kijk beter eens naar warmachine, dat is ook een miniature game, maar ipv een leger kleine plastieke ventjes, speelt ge met grote zware ijzere machines die echt best wel veel wegenen die gameplay is veel eenvoudiger en zo'n spelletje duurt minder lang en heeft meer actie
mag ik die ne keer lenen als ik volk vind om daar een namiddagje aan te wijden?Quitta wrote:Ik heb de Warhammer miniature game beginset. (de gewone non-40k)
Ik ben er alleen nog nooit in geslaagd de instructieboek door te lezen, laat staan mijn mannetjes te schilderen..
Maar die doos ligt in ieder geval mooi thuis opgeborgen
Veel regels is ni perse slecht, kijk naar Axis & Allies ^^Quitta wrote:maar tbh lijkt het me een spel met teveel regels,
kijk beter eens naar warmachine, dat is ook een miniature game, maar ipv een leger kleine plastieke ventjes, speelt ge met grote zware ijzere machines die echt best wel veel wegenen die gameplay is veel eenvoudiger en zo'n spelletje duurt minder lang en heeft meer actie
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests