6 zelfs :pHelleni wrote:en dan krijg ik ook een beloning ^^djgl3nn wrote:en nu moet ge nog 6 mensen uit u richting overtuigen :pHelleni wrote:bij deze nog 6 te gaan ^^
en Glenn krijgt een beloning
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
6 zelfs :pHelleni wrote:en dan krijg ik ook een beloning ^^djgl3nn wrote:en nu moet ge nog 6 mensen uit u richting overtuigen :pHelleni wrote:bij deze nog 6 te gaan ^^
daar gaank voor :pdjgl3nn wrote:6 zelfs :pHelleni wrote:en dan krijg ik ook een beloning ^^djgl3nn wrote:en nu moet ge nog 6 mensen uit u richting overtuigen :pHelleni wrote:bij deze nog 6 te gaan ^^
da sprong..djgl3nn wrote:ge moet maar geen water op u laptop kappe ! :p
jha en ik wou ondertussen himym zien, nie zo simpel..djgl3nn wrote:hebt ge em eig nog geprobeerd ofzo ?
er zitten genoeg mensen op het home die wel een poging willen doen om u te helpen hoor :pHelleni wrote:jha en ik wou ondertussen himym zien, nie zo simpel..djgl3nn wrote:hebt ge em eig nog geprobeerd ofzo ?
tot het stopte me tuten..xD
da is nie handig. of toch nie zo me al da getuut en zo..xDdjgl3nn wrote:er zitten genoeg mensen op het home die wel een poging willen doen om u te helpen hoor :pHelleni wrote:jha en ik wou ondertussen himym zien, nie zo simpel..djgl3nn wrote:hebt ge em eig nog geprobeerd ofzo ?
tot het stopte me tuten..xD
bureau accessoires -> toegankelijkheid -> schermtoetsenbord is ook altijd handig
Gij hebt... springend water?Helleni wrote:da sprong..djgl3nn wrote:ge moet maar geen water op u laptop kappe ! :p
:p
jups, cool eh? ^^NecRock wrote:Gij hebt... springend water?Helleni wrote:da sprong..djgl3nn wrote:ge moet maar geen water op u laptop kappe ! :p
:p
Ontdekking van de eeuw! Ik zou toch proberen een Nobelprijs in de wacht te slepen, daarvoor...
Users browsing this forum: Google [Bot] and 12 guests