Waar moet ge ergens zijn?BartC wrote:Kdenk toch da ik het risico nie gaan nemen ^^ kzal wel zien wa er uit de bus komt van crashplaats, anders wordt het inderdaad auto!
Moderator: Praesidium
Waar moet ge ergens zijn?BartC wrote:Kdenk toch da ik het risico nie gaan nemen ^^ kzal wel zien wa er uit de bus komt van crashplaats, anders wordt het inderdaad auto!
Oh dan kan'k u nie meeneme xDBartC wrote:Thuis bedoelde? Maria Ter Heideaka einde van de wereld
heb denkik wel een plekje. Zie wel da ge ne slaapzak en eventueel een matje meeneemtNathan wrote:Deze keer wel op tijd : Heeft er iemand een slaapplek voor mij voor na de ZOB cantus van 26/10?
Thx Stanny! Matteke zou aangenaam zijn, slaapzak hebbek zelf bij ^^Stanny wrote:ik kan u wel een plaatske aanbieden
matteke en slaapzak zijn hier aanwezig, maar als ge da zelf wilt meepakke hou ik u ni tege ze
ik blijf in principe wel tot het einde ...
Tell me about it =(BartC wrote:Wederom: iemand nog een hard stukske vloer voor mij na cocktailparty? Het kotloze studentenleven is echt ne pain in the ass...
Respect aan den eerste die nen fiets bovenop het home krijgtdjgl3nn wrote:Zet een fiets opt home, en mensen gaan u rapper in huis neme :p
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests