Nynek wrote:Volgens mij dalen de kijkcijfers in deze editie nog harder dan in de echte BB's ...
Nynek slaat de nagel op de kop...
Er heeft deze periode slechts 1 persoon op tijd gestemd, 2 anderen hebben een dag te laat alsnog gestemd...
7 anderen stemden niet...
Wat de opdrachten in periode 3 betreft:
* doe-opdracht 1: mislukt, maar er was een poging: -2 bonnetjes
* doe-opdracht 2: het ging om
posts, niet topics: -2 bonnetjes
* discussie-opdracht 1: mislukt, al was er een opening
* discussie-opdracht 2: niet eens een poging
* vertrouwensopdracht 1: ultimate failure. 7 mensen stemden niet, 5 mensen (Pedro, Stanny, Evi, Nynek, Timmy) hadden geen 3 posts => -12 bonnetjes
* vertrouwensopdracht 2: het was eerst niet in orde (NecRock), dan wel (Manfred), maar uiteindelijk weer niet (Pedro) omdat (een) deelnemer(s) tactisch posts gedeleted heeft. Pedro heeft dus een vrijstelling.
Resultaat van deze periode: -16 bonnetjes
De groep heeft nu dus in totaal -7 bonnetjes (dat worden er dus 0 uiteraard, we gaan niet onder 0) terwijl er reeds meer dan 50 te verdienen waren...
Afvallers deze periode zijn Timmy en Evi.
We zijn dus terug waar we begonnen zijn, met 0 bonnetjes, maar met slechts 8 deelnemers.
De deelnemers doen, op een paar uitzonderingen na, duidelijk geen moeite op dit moment.
Bijgevolg de vraag: willen de overgebleven deelnemers (Stanny, Pedro, Joachim, Fristi, Gert J., Nynek, NecRock, Tom) nog verder doen?
Ik kan zorgen dat er nog redelijk wat bonnetjes en/of andere goodies te verdienen zijn, maar op deze manier is het voor niemand (behalve mijn portefeuille) echt aangenaam.