Het staat allemaal uitgelegd in de wikipedia-pagina die ik gelinkt hebMawa wrote:en wat doede dan met die gemberwortel?

Short version: schillen en als dildo gebruiken.
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Het staat allemaal uitgelegd in de wikipedia-pagina die ik gelinkt hebMawa wrote:en wat doede dan met die gemberwortel?
cuteness works!Fristi wrote:Hele lichaam eigenlijk. Ik bedoel hiermee, het plaatje moet kloppen, verhoudingen een beetje oke enzo. Een schattig gezicht werkt ook wel (heel goed) voor mij.
Im a sucker for cuteness
Idd, borstkas is zoo sexyJoke wrote:man man man... dit was echt een moeilijke keuze!!! Borstkas staat er niet bij! Ik vind niet dat dat bij "borsten" hoort want ik ben geen fan van borsten bij een man, maar het is wel een relatief grote oppervlakte op een mannelijk lichaam. Math Wolf, ik vergeef het u wel half dat je dat vergeten bent.
En ja... het blijft alleszins wel heeeeeeeeeel moeilijk om zo maar een klein deel uit te kiezen.
KAN sexy ZIJNMawa wrote:Idd, borstkas is zoo sexyJoke wrote:man man man... dit was echt een moeilijke keuze!!! Borstkas staat er niet bij! Ik vind niet dat dat bij "borsten" hoort want ik ben geen fan van borsten bij een man, maar het is wel een relatief grote oppervlakte op een mannelijk lichaam. Math Wolf, ik vergeef het u wel half dat je dat vergeten bent.
En ja... het blijft alleszins wel heeeeeeeeeel moeilijk om zo maar een klein deel uit te kiezen.
Icterscrip wrote:KAN sexy ZIJNMawa wrote:Idd, borstkas is zoo sexyJoke wrote:man man man... dit was echt een moeilijke keuze!!! Borstkas staat er niet bij! Ik vind niet dat dat bij "borsten" hoort want ik ben geen fan van borsten bij een man, maar het is wel een relatief grote oppervlakte op een mannelijk lichaam. Math Wolf, ik vergeef het u wel half dat je dat vergeten bent.
VFlicka wrote:trouw is niet belangrijk voor mathwolf?
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests