Ik haat vrouwen!
Gewoon om wat tegengewicht te geven (en omdat ze stiekem met momenten ook best kut kunnen zijn), jammer dattek ni zonder kan
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Sommige mensen haten om die reden ook vrouwen ...Pedro wrote:Ik haat muggen! Zelfs als ze dood zijn laten ze nog rode vlekken achter op de muur.
Je moet dan ook deals sluiten met andere vrijgezellen (man / vrouw, in jouw geval vrouw :p) om samen te gaan wonen als jullie op 40 jarige leeftijd allebei te triest voor woorden zijn...Joke wrote:Ik haat mannen. Ik ga later het oude vrouwtje zijn die alleen in een kei groot huis woont met een leuke tuin en een heleboel honden (ik haat katten) die voor alle kindjes uit de buurt lekkere koekjes bakt.
How many children did you kill?NecRock wrote:Om me den trein tegen tien uur in Brussel te graken, elke dag, zou ik hier in het station van Schelle om iets voor half negen moeten opstappen... Er zijn twee lagere scholen vlakbij station -_-
Ik heb vandaag mijn trein gemist omda der daar shitloads of traffic was, en toen ik toch nog nét op tijd de parking opreed om den trein te zien aankomen en hem dus mss nog kon halen als ik heel snel was, die parking volstond me auto's van ouders die hun kindertjes naar school deden ^^°
Ja ofc, de Manfred heeft bv altij mayonaise enzo bij, maar die vorige grote bussen waren gewoon veel handigerPieter Belmans wrote:Er zit een quadriljard WINAK-mensen op 't home dit jaar, zet een bus ketchup in iemands ijskast en laat ze de tafel rondgaan 's middags. Power to the people!
De ketchuppotjes zijn blijkbaar wel ingevoerd na een klacht van de voedselveiligheidsinspectie (of een andere soortgelijke instantie) en dus geen truuk om ons uit te melken. Die dingen zijn gewoon duur by design en dat moeten ze spijtig genoeg doorrekenen.
Way ahead of you Pieter! Dat was sinds dag 1 ons plan al...en dat wordt nog steeds zorgvuldig uitgevoerdTimmy wrote:Ja ofc, de Manfred heeft bv altij mayonaise enzo bij, maar die vorige grote bussen waren gewoon veel handigerPieter Belmans wrote:...zet een bus ketchup in iemands ijskast en laat ze de tafel rondgaan 's middags. Power to the people!
...
curryketchup?Manfr3d wrote:Way ahead of you Pieter! Dat was sinds dag 1 ons plan al...en dat wordt nog steeds zorgvuldig uitgevoerdTimmy wrote:Ja ofc, de Manfred heeft bv altij mayonaise enzo bij, maar die vorige grote bussen waren gewoon veel handigerPieter Belmans wrote:...zet een bus ketchup in iemands ijskast en laat ze de tafel rondgaan 's middags. Power to the people!
...
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 13 guests