Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Het album "System of a Down" zeker, "Steal This Album" vind ik persoonlijk wel minder hard dan "Toxicity".Pedro wrote:minder toegankelijk = harder ^^
true, da's bij bijna alle liedjes he ^^ die pop-nummers van tegenwoordig zijn ook alleen maar zo goed omdat ze constant op de radio worden gedraaid enzodjgl3nn wrote:ik ken system of a down al lang
ik kende ook bv BYOB..
maar ik was totaal geen fan..
en zoals bij meerdere genres moet ge er eerst meer naar luisteren voor ge het begint appreciëren..
tenzij ge het daar niet me mij eens zijt![]()
edit : en stiekem was de BYOB bekender voor mij als die andere 2
en dan nog, ik kom van een gat waar ze alleen maar mainstream luisteren..
tfeit da ge me een slechte instelling der aan begint leidt tot falen ! :pIcterscrip wrote:ik acht de kans bij mij vrij kleinPedro wrote:
'k heb zo ook techno leren appreciëren: gewoon 5 keer naar zo'n liedje luisteren, en opeens vindt ge da goed
Eerste keer dat ik hardcore luisterde was ook met de instellinge "Gast wtf is dit"... tis mogelijkdjgl3nn wrote:tfeit da ge me een slechte instelling der aan begint leidt tot falen ! :pIcterscrip wrote:ik acht de kans bij mij vrij kleinPedro wrote:
'k heb zo ook techno leren appreciëren: gewoon 5 keer naar zo'n liedje luisteren, en opeens vindt ge da goed
Agreed. Mijn muziek heerscht.djgl3nn wrote:er zit meer betekenis in u muziek dan in hardcore.. das een feit :p
*PEDrO is helemaal ondersteboven van de awesome lyrics*NecRock wrote:Agreed. Mijn muziek heerscht.djgl3nn wrote:er zit meer betekenis in u muziek dan in hardcore.. das een feit :p
Ik luister nu naar dit inspirerende liedje.
Users browsing this forum: No registered users and 28 guests