c++ heeft een klote cursus..
zitte te zevere over ondubbelzinnig te zijn terwijl die cursus juist wel dubbelzinnig is
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
amai, da was in mijnen tijd nog ni znnJoachimvdh wrote:Bij broeckhove moete om da op te frissen allemaal over een onderwerp een presentatieke geven en dan moogde u aan een spervuur van vragen en opmerkingen verwachten.
Toen was er nog geen inleiding c++ en ipv die presentaties gaf hij die theorie zelfRobbe wrote:amai, da was in mijnen tijd nog ni znnJoachimvdh wrote:Bij broeckhove moete om da op te frissen allemaal over een onderwerp een presentatieke geven en dan moogde u aan een spervuur van vragen en opmerkingen verwachten.
Ik durf te wedden dat na een jaar op het RITS je Artesis een geoliede machine vindt.Evitje wrote:Ze doen niets goed natuurlijk: organisatie, communicatie, staat van het gebouw,...
er was wel een inleiding c++, maar bijlange ni zo uitgebreid gelijk nuJoachimvdh wrote:Toen was er nog geen inleiding c++ en ipv die presentaties gaf hij die theorie zelfRobbe wrote:amai, da was in mijnen tijd nog ni znnJoachimvdh wrote:Bij broeckhove moete om da op te frissen allemaal over een onderwerp een presentatieke geven en dan moogde u aan een spervuur van vragen en opmerkingen verwachten.
Ik durf het omgekeerde te wedden MathWolfMath Wolf wrote:Ik durf te wedden dat na een jaar op het RITS je Artesis een geoliede machine vindt.Evitje wrote:Ze doen niets goed natuurlijk: organisatie, communicatie, staat van het gebouw,...
vaagheid it is :pNecRock wrote:De inleiding C++ die was er in mijn eerste jaar ook al, en bij de Karel wss ook, maar zoals Robbe zegt, minder uitgebreid, denk ik (hoewel ik ni weet hoe uitgebreid het nu dan wel is)Joachimvdh wrote:Toen was er nog geen inleiding c++ en ipv die presentaties gaf hij die theorie zelf
Users browsing this forum: No registered users and 25 guests