En van die artikels, ik heb nu "A triangle that matters" en "In search of no neutrinos" gelezen, en die verduidelijken wel veel vind ik, maar zouden die andere artikels ook belangrijk zijn? Dat zijn keiveel pagina's

Moderator: Praesidium
welke andere artikels? ik heb geen artikel over neutrinos en ik maar gaan zagen bij hem voor die artikels en hij had die nooit, de zakJulie wrote:Kan iemand oefn 2 van WB 2 afleiden?
En van die artikels, ik heb nu "A triangle that matters" en "In search of no neutrinos" gelezen, en die verduidelijken wel veel vind ik, maar zouden die andere artikels ook belangrijk zijn? Dat zijn keiveel pagina's :(
JulieKE?christophe wrote:ey ruben zout gij al uw oplossingen van kernfysica oefeningen kunnen inscannen? XD
ik heb enkel oefening 1 van alfa verval , een extra oefening van eigenschappen van kernen (lijkt op oefening 2 van dat werkblad)
welke andere artikels? ik heb geen artikel over neutrinos en ik maar gaan zagen bij hem voor die artikels en hij had die nooit, de zakJulie wrote:Kan iemand oefn 2 van WB 2 afleiden?
En van die artikels, ik heb nu "A triangle that matters" en "In search of no neutrinos" gelezen, en die verduidelijken wel veel vind ik, maar zouden die andere artikels ook belangrijk zijn? Dat zijn keiveel pagina's
alé julieke dat meent ge niet
E0-E=sqrt(q²+m²) met neutrino massa
en doe nu hetzelfde als in de cursus stond zonder massa
(en vergeet dq niet :DDDD)
en julie, bij die andere artikels moet ge oppassen dat ge enkel het artikel leest en niet de commentaar op de blog, dan valt dat best wel mee
Nee, het is "in search of no neutrinos". Deze staat wel niet online voor zover ik zie...christophe wrote: is dit het?
http://www.deccanherald.com/content/634 ... rinos.html
lol ik denk het ook niet, als ge googled komt ge winak site meteen tegen en julie haar post, dus euh ruben...rubenvb wrote:Nee, het is "in search of no neutrinos". Deze staat wel niet online voor zover ik zie...christophe wrote: is dit het?
http://www.deccanherald.com/content/634 ... rinos.html
gaat de cursus niet maar tot p. 32??? help!christophe wrote:ik dacht ook aan gluonstraling na de ZWW
p9. isospin invariantie:
Isospin invariance follows from the fact that the strong interactions are independent of quark type, and so do not distinguish up quarks from down quarks. Furthermore, the masses of the up and down quarks are small compared to their energy in a proton or neutron, and thus protons and neutrons have close to equal masses.
p. 35 onderaan, huh T=1 dus isospin triplet ???
OEF3 W1, begrijpt er iemand heel de afleiding?
De u en anti-u quark vliegen uit elkaar, door confinement wordt er zoveel potentiële energie opgebouwd dat er uit het niets quark antiquark paren materialiseren...christophe wrote:p30 figuur bovenaan
wat wordt er juist bedoeld met die quark anti-quark paren met een pijltje ertussen? zijn dat vacuüm fluctuaties die niet horen bij de wisselwerking?
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests