energy drinks for the win ^^
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Tijd zat om te studeren en die opdrachten te maken als ge overal op tijd aan begonnen bentManfr3d wrote:Momenteel hebben wij ni echt de kans om calculus te studeren, wegens andere opdrachten. Persoonlijk heb ik tijd voor IRC en het forum omdat ik wat minder studietijd nodig blijk te hebben omdat ik anderhalf vak laat vallen dit semester
Als je nog eens zoiets moet doen maak dat dan eerst in een ander programma (iets voor GUI's of desnoods Photoshop) en neem dan die waarden over.Timmy wrote:En meh, mne GUI in Oberon is een kutwerk... Al die buttons en textfields manueel X en Y coordinaten voor isntellen zoda alles schoon uitlijnt... Ach ja, tlukt wel, maar tis een kuttraag werkske xD
Ik ben al blij dak fatsoenlijk me knoppen en textvelden kan werken me da irritant Gadgets/Objects geval van Oberon, maak het aub ni lastiger dan het al isTom wrote:Als je nog eens zoiets moet doen maak dat dan eerst in een ander programma (iets voor GUI's of desnoods Photoshop) en neem dan die waarden over.Timmy wrote:En meh, mne GUI in Oberon is een kutwerk... Al die buttons en textfields manueel X en Y coordinaten voor isntellen zoda alles schoon uitlijnt... Ach ja, tlukt wel, maar tis een kuttraag werkske xD
als ge da in photoshop had gemaakt had da 2 minuten werk geweest en kon ge de x en y coordinaten aflezen van u photoshop dinkTimmy wrote:Ik ben al blij dak fatsoenlijk me knoppen en textvelden kan werken me da irritant Gadgets/Objects geval van Oberon, maak het aub ni lastiger dan het al isTom wrote:Als je nog eens zoiets moet doen maak dat dan eerst in een ander programma (iets voor GUI's of desnoods Photoshop) en neem dan die waarden over.Timmy wrote:En meh, mne GUI in Oberon is een kutwerk... Al die buttons en textfields manueel X en Y coordinaten voor isntellen zoda alles schoon uitlijnt... Ach ja, tlukt wel, maar tis een kuttraag werkske xD
/me is going nowhere tonight :pFristi wrote:you can get drunkies tomorroez.
Kut Jquery.tablesorter.pager plugin die niet degelijk wil samenwerken met dynamisch genereren van data >.>. Hoe fijn is het om ineens driekwart tabel te "vergeten"...
+1djgl3nn wrote:[
/me is going nowhere tonight :p
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests