Ben ik nu de enige die geneigd is om toch iets te schrijven?
Ik zal het "onzichtbaar" doen, zodat ik niemand voor het hoofd stoot.
Btw: is er in dit spam topic 1 topic met inhoud?
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Wow, wtf is da hier, die zijn hier allemaal aan het praten in een topic zonder inhoud? Da vind ik ni kunnen! Maar er staan ook afbeeldingen op de vorige pagina, en da kan eigenlijk ook ni...Evitje wrote:eentje welJoke wrote:nee.nasam wrote:Ben ik nu de enige die geneigd is om toch iets te schrijven?
Ik vind dat er toch een aantal topics met interessante inhoud zijn hoor. En het is weliswaar een topic van Raptor, maar toch wordt er relatief veel in gepost, het kan dus niet zo slecht zijn.NecRock wrote:Wow, wtf is da hier, die zijn hier allemaal aan het praten in een topic zonder inhoud? Da vind ik ni kunnen! Maar er staan ook afbeeldingen op de vorige pagina, en da kan eigenlijk ook ni...Evitje wrote:eentje welJoke wrote:nee.nasam wrote:Ben ik nu de enige die geneigd is om toch iets te schrijven?
Nuja, who cares anyway. Het is toch maar een topic van Raptor.
Edit: Maar op da grijs ziede eigenlijk wel da der iets gezegd is me kleur #EFEFEF
Math Wolf wrote:Ik vind dat er toch een aantal topics met interessante inhoud zijn hoor. En het is weliswaar een topic van Raptor, maar toch wordt er relatief veel in gepost, het kan dus niet zo slecht zijn.NecRock wrote:Wow, wtf is da hier, die zijn hier allemaal aan het praten in een topic zonder inhoud? Da vind ik ni kunnen! Maar er staan ook afbeeldingen op de vorige pagina, en da kan eigenlijk ook ni...Evitje wrote:eentje welJoke wrote:nee.nasam wrote:Ben ik nu de enige die geneigd is om toch iets te schrijven?
Edit: Maar op da grijs ziede eigenlijk wel da der iets gezegd is me kleur #EFEFEF
Niet slecht is relatief. Laat ons het houden op "niet slecht voor een topic van Raptor".Math Wolf wrote:Ik vind dat er toch een aantal topics met interessante inhoud zijn hoor. En het is weliswaar een topic van Raptor, maar toch wordt er relatief veel in gepost, het kan dus niet zo slecht zijn.NecRock wrote:Wow, wtf is da hier, die zijn hier allemaal aan het praten in een topic zonder inhoud? Da vind ik ni kunnen! Maar er staan ook afbeeldingen op de vorige pagina, en da kan eigenlijk ook ni...Evitje wrote:eentje welJoke wrote:nee.nasam wrote:Ben ik nu de enige die geneigd is om toch iets te schrijven?
[size=0]wat is dat gezever met die kleuren hier? zet gewoon je size eens op 0?[/size]NecRock wrote:Niet slecht is relatief. Laat ons het houden op "niet slecht voor een topic van Raptor".Math Wolf wrote:Ik vind dat er toch een aantal topics met interessante inhoud zijn hoor. En het is weliswaar een topic van Raptor, maar toch wordt er relatief veel in gepost, het kan dus niet zo slecht zijn.NecRock wrote:Wow, wtf is da hier, die zijn hier allemaal aan het praten in een topic zonder inhoud? Da vind ik ni kunnen! Maar er staan ook afbeeldingen op de vorige pagina, en da kan eigenlijk ook ni...Evitje wrote:eentje welJoke wrote: nee.
Da lukt precies toch ni helemaal, hé...Robbe wrote:[size=0]wat is dat gezever met die kleuren hier? zet gewoon je size eens op 0?[/size]NecRock wrote:Niet slecht is relatief. Laat ons het houden op "niet slecht voor een topic van Raptor".Math Wolf wrote:Ik vind dat er toch een aantal topics met interessante inhoud zijn hoor. En het is weliswaar een topic van Raptor, maar toch wordt er relatief veel in gepost, het kan dus niet zo slecht zijn.NecRock wrote:Wow, wtf is da hier, die zijn hier allemaal aan het praten in een topic zonder inhoud? Da vind ik ni kunnen! Maar er staan ook afbeeldingen op de vorige pagina, en da kan eigenlijk ook ni...Evitje wrote: eentje wel
NecRock wrote:Da lukt precies toch ni helemaal, hé...Robbe wrote:[size=0]wat is dat gezever met die kleuren hier? zet gewoon je size eens op 0?[/size]NecRock wrote:Niet slecht is relatief. Laat ons het houden op "niet slecht voor een topic van Raptor".Math Wolf wrote:Ik vind dat er toch een aantal topics met interessante inhoud zijn hoor. En het is weliswaar een topic van Raptor, maar toch wordt er relatief veel in gepost, het kan dus niet zo slecht zijn.NecRock wrote: Wow, wtf is da hier, die zijn hier allemaal aan het praten in een topic zonder inhoud? Da vind ik ni kunnen! Maar er staan ook afbeeldingen op de vorige pagina, en da kan eigenlijk ook ni...
Raptor wrote:NecRock wrote:Da lukt precies toch ni helemaal, hé...Robbe wrote:[size=0]wat is dat gezever met die kleuren hier? zet gewoon je size eens op 0?[/size]NecRock wrote:Niet slecht is relatief. Laat ons het houden op "niet slecht voor een topic van Raptor".Math Wolf wrote: Ik vind dat er toch een aantal topics met interessante inhoud zijn hoor. En het is weliswaar een topic van Raptor, maar toch wordt er relatief veel in gepost, het kan dus niet zo slecht zijn.
Robbe wrote:Raptor wrote:NecRock wrote:Da lukt precies toch ni helemaal, hé...Robbe wrote:[size=0]wat is dat gezever met die kleuren hier? zet gewoon je size eens op 0?[/size]NecRock wrote: Niet slecht is relatief. Laat ons het houden op "niet slecht voor een topic van Raptor".
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests