Ik ben eens benieuwd wie er op dit forum geïnteresseerd is in voetbal.
In dit topic gaat het enkel over het belgisch voetbal.
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
as fan zoude dan moete wete da da et seizoen '96-'97 is e PieterPieter Belmans wrote:Club Brugge! Want het jaar dat de Lierse kampioen speelde waren die tweede en ik wou ni op dezelfde ploeg als de papa stemmen. Voor de rest heb ik volledig geen affiniteit met die club of met het Belgisch voetbal.
SK B is magic !Nynek wrote:SK B everybody!
In eerste op het moment voornamelijk KV Mechelen en KV Kortrijk. Sfeerclubs for the win
/begin{sarcasme} waaauw!!! die tekst is kei ver gezocht! Ge ziet dat dat supporters zijn die nadenken en een leuke tekst verzinnen om meer sfeer in het stadion te brengen!/end{sarcasme}djgl3nn wrote:SK B is magic !Nynek wrote:SK B everybody!
In eerste op het moment voornamelijk KV Mechelen en KV Kortrijk. Sfeerclubs for the win
yellow blue is magic !
SK B is magic !
yellow blue is magic !
lololololo³
der zijn ook liedjes me hele lange tekst :pJoke wrote:/begin{sarcasme} waaauw!!! die tekst is kei ver gezocht! Ge ziet dat dat supporters zijn die nadenken en een leuke tekst verzinnen om meer sfeer in het stadion te brengen!/end{sarcasme}djgl3nn wrote:SK B is magic !Nynek wrote:SK B everybody!
yellow blue is magic !
SK B is magic !
yellow blue is magic !
lololololo³
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests