Post#77 » Thu Dec 17, 2009 4:50 am
Sacrif wrote:Math Wolf wrote: er zal zeker tactiek gebruikt worden waar mogelijk, maar tijdens dag 1 heb je nog niet veel informatie.
hmm de enige tactiek die ik me kan inbeelden is zien wie er nog het minst doodgegaan is, of het beste scoort op andere punten, en die mensen viseren in de kills die je toebrengt, voor de rest speelt er eigenlijk ook geluk (monopolie) en populariteit (welke alfaspeler heeft een hekel aan je, emostemmen, ...)
Redelijk goede samenvatting, maar vergeet niet dat er vaak ook ander de schermen overlegd wordt.
Sommige alfa's lichten hun leden (of sommige van hun leden) in, anderen niet.
En dan zijn er ook nog de atoomtechnici die vroeg of laat in actie zullen komen, verdubbelaars en tentaclerapemonsters. Als mensen samenspelen en die dingen goed inzetten...
Ik denk dat dag 1 redelijk braaf was en de meeste mensen maar wat verkend hebben, maar ik ga ervan uit dat als het goed op gang is, dat de chaos zal toenemen en dan zal populariteit geen echte rol meer spelen.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25