Post#15 » Sat Dec 19, 2009 2:57 pm
Wat Lieke zei, dus... Als Belgische meisjes even makkelijk te manipuleren waren, zou al die mensensmokkel ni zo lucratief zijn, hé!
De doelgroep zijn meiskes die in het begin geen besef hebben van wa hun wordt aangedaan en die ge mee kunt lokken me beloftes van grandeur, tot ge ze helemaal in een wereld hebt gestort waar ze niemand kennen, en ze dus uitsluitend op u moeten betrouwen... Eens ze hier zijn, verdwijnen ze dan ook meteen, en niemand beseft er iets van!
Me Belgische meiskes ga da allemaal veel moeilijker - de lat ligt veel hoger van wa ge moet beloven en op voorhand laten zien, het is veel moeilijker om er nen draai aan te geven waarom ge hen wegrukt van hun familie (Oezbekistaanse meiskes kunde beloven da ze het gaan maken in het "rijke westen"), bovendien is er dan nog de familie die zich afvraagt waarom da meiske verdwenen is, ...
En als ge ze ni als dusdanig kunt manipuleren is het dus veel duurder, want dan kunnen ze allerlei eisen stellen en kunt ge ze ni uitbuiten!
Let wel, ik zeg ni da het onmogelijk is. Naargelang het meiske in kwestie kan ze wel makkelijk van haar familie gescheiden worden, of lukt het allemaal zonder haar te scheiden me een hoop chantage ofzo, het is gewoon lastiger!