Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Op het eerste zicht lijkt dat wel te kloppen, maar is de Uzbekistaanse Som (USZ) niet recent gedevalueerd, waardoor dat het een stuk goedkoper zou moeten zijn?ben wrote:Wel als je weet wat je er allemaal voor krijgt is dat peanuts, een kleine berekening:
Vliegtuigtickets: 1137€ heen en terug
Huur van tipi's: 14262 UZS voor alle nachten per tipi
Bus naar tipi's: 250 UZS
Bezoek kerncentrale Chirchiq: 50 USZ
Safety fee Abdurauf: 142625 USZ
Wodka: 5705 USZ
Eten: 5705 USZ
en nog veel meer, ter waarde van: 3411907 (~10^7) USZ = 1196 €
Daartegen verbleekt dat mooie aanbod van WINAK toch?
BetraptMath Wolf wrote:Op het eerste zicht lijkt dat wel te kloppen, maar is de Uzbekistaanse Som (USZ) niet recent gedevalueerd, waardoor dat het een stuk goedkoper zou moeten zijn?ben wrote:Wel als je weet wat je er allemaal voor krijgt is dat peanuts, een kleine berekening:
Vliegtuigtickets: 1137€ heen en terug
Huur van tipi's: 14262 UZS voor alle nachten per tipi
Bus naar tipi's: 250 UZS
Bezoek kerncentrale Chirchiq: 50 USZ
Safety fee Abdurauf: 142625 USZ
Wodka: 5705 USZ
Eten: 5705 USZ
en nog veel meer, ter waarde van: 3411907 (~10^7) USZ = 1196 €
Daartegen verbleekt dat mooie aanbod van WINAK toch?
Ik ruik een schandaal! Waarschijnlijk heeft een praesidiumlid de WINAK kas geïnvesteerd in Uzbekistaans geld en probeert die dat nu te recupereren op de kap van de leden door de reis duurder te maken!
ameno?Joachimvdh wrote:TD met plaatselijke DJ Tanude , een mix van de plaatselijke vette folklore schijven & Ameno.
kheb laatst de foto's van mn broer gezien: mongolië is een aanrader voor de faunaliefhebbers onder ons, voor de rest is het er maar saaiig.. maar ik zou er dan ook niet gaan rondfietsen zoals mn broer..Foundation wrote:(Nee maar serieus. Als der mensen zijn die die richting uitwillen, ik wil overwegen mee te gaan. Samarkand staat al een tijdje op mijn verlanglijstje, samen met de transsiberische spoorweg en Mongolie.)
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests