hoi,
moeilijk om over te beginnen, maar ik ga het toch doen,
sommigen onder jullie weten misschien dat ik zo af en toe gedichten schrijf.
Nu is er een bepaald initiatief door creatief schrijven (Antwerpen) genaamd 1001liefdes, een site waarop 1001 originele liefdesbrieven/gedichten verzameld worden, de beste worden in boeken van 91 elks gepubliceerd. Momenteel is men bezig met het vullen van het 8e van de 11 boeken, dit zal uitkomen met valentijn. Ikzelf heb mijn een gedicht dat ik gemaakt heb als laatste stap om iemand te verwerken hierop gepost.
Catch: het blijkt eerder een populariteitswedstrijd te zijn dan kwaliteitswedstrijd, er wordt nl op gestemd door bezoekers van de site.
Omdat ik mijn gedicht vrij laat (boek 8 al) gepost heb, begin ik zeer laag, en heb ik stemmen nodig om hoger in de peilingen te komen, daarom dat ik aan jullie, de groep mensen die WINAK vormt zou willen vragen of je niet zou willen overwegen mijn gedicht een duwtje in de rug te geven.
Ik ben mss niet de populairste (en dat bedoel ik als een eufimisme), maar een gedicht van mij gepubliceerd krijgen is een droom die ik al heel lang heb. daarom ajb
als je het wilt doen: de site is www.1001liefdes.be dan onder lezen en als zoekterm draakje uit Sicilie of kortweg draakje, ik schatte dit serieus genoeg in voor algemeen, if not, feel free to move or delete it mods
alvast bedankt