Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
het rare is da ik da ni meer kan herrinere.. was op cocktailcantus eh ? daar was ik heel de tijd..Joke wrote:wat is daar nu raar aan?djgl3nn wrote:en die heeft Polle binnengedraaid ?
weird..
een fotoke van u mag bij deze ook op het forum komen.
schatteke, ge kunt niet heel de tijd overal zijn en alles zien he. Het is niet omdat JIJ het niet hebt gezien dat het niet gebeurt is.djgl3nn wrote:het rare is da ik da ni meer kan herrinere.. was op cocktailcantus eh ? daar was ik heel de tijd..Joke wrote:wat is daar nu raar aan?djgl3nn wrote:en die heeft Polle binnengedraaid ?
weird..
een fotoke van u mag bij deze ook op het forum komen.
Waarde gij da ni op circuscantus zei dat elke keer er iemand lachte een adfundum ging doen? Ge hebt er toen wel geen tijdslimiet op geplakt, dus bij dezedjgl3nn wrote:ja ok nvm :p
Ik ben de Math Wolf, ook samen met u gedoopt, maar onder nen andere naam toen nog. En ik heb samen met u programmeren gehad.NecRock wrote:Ik ben den Bal, ik ben samen me u gedoopt, en heb vier jaar bij u gezeten!Foundation wrote:Ik ken een aantal mensen op dit forum niet. Maar er zijn er nog veel meer niet op dit forum die ik ook nog niet ken. Wie zijn al die mensen toch?
djgl3nn wrote:request for Raptor
Er is trouwens ook een request voor u, foto!Joke wrote:een fotoke van u mag bij deze ook op het forum komen.djgl3nn wrote:...
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests