Ik ga op reis en ik neem mee ...

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium

Poll: KAK OF GENE KAK

kak ftw !!
1
2%
kak ftw !!
1
2%
ieeuw poop
0
No votes
ieeuw poop
0
No votes
WINAK!
14
25%
WINAK!
12
22%
is het een vliegtuig of is het een vogel ?
2
4%
is het een vliegtuig of is het een vogel ?
2
4%
watch out ! it's mr hankey
2
4%
watch out ! it's mr hankey
2
4%
Math Wolf zijn polls zijn beter
4
7%
Math Wolf zijn polls zijn beter
3
5%
stem niet op deze optie
7
13%
stem niet op deze optie
5
9%
Total votes: 55

Manfr3d

Post#31 » Sat Nov 14, 2009 3:35 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines , zevenentwintig schapen, wol , een NeoNazi , een theepot , een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht en een gepikt praesidiumlint van Campinaria.

en inderdaad, ik faalde op codeces...sorry :oops:
I would love to change the world, but they won't give me the source code

WINAK Schacht 2009-2010
ASK-Stuwer Snelkrant 2010-2011
KdG-Student 2011-2014
Castrum Cantor 2012-2013
Castrum Schachtenmeester 2013-2014
Castrum Quaestor 2014-2015
Castrum Praeses 2015-2016

Math Wolf

Post#32 » Sat Nov 14, 2009 3:46 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines , zevenentwintig schapen, wol , een NeoNazi , een theepot , een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria en een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Manfr3d

Post#33 » Sat Nov 14, 2009 3:47 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines , zevenentwintig schapen, wol , een NeoNazi , een theepot , een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria, een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie en een camera om de Gertjie achteraf te kunnen confronteren.
I would love to change the world, but they won't give me the source code

WINAK Schacht 2009-2010
ASK-Stuwer Snelkrant 2010-2011
KdG-Student 2011-2014
Castrum Cantor 2012-2013
Castrum Schachtenmeester 2013-2014
Castrum Quaestor 2014-2015
Castrum Praeses 2015-2016

NecRock
WOZ

Post#34 » Sat Nov 14, 2009 7:54 pm

djgl3nn wrote:( you guys make my game dirty :( )
Was da ni de bedoeling?

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines, zevenentwintig schapen, wol, een NeoNazi, een theepot, een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria, een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie, een camera om de Gertjie achteraf te kunnen confronteren en een laptop met WiFi om de foto's meteen op facebook te zetten.

Gert J.

Post#35 » Sat Nov 14, 2009 7:57 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines, zevenentwintig schapen, wol, een NeoNazi, een theepot, een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria, een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie, een camera om de Gertjie achteraf te kunnen confronteren, een laptop met WiFi om de foto's meteen op facebook te zetten en een pakske condooms.

Quitta
WOZ

Post#36 » Sat Nov 14, 2009 8:34 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines, zevenentwintig schapen, wol, een NeoNazi, een theepot, een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria, een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie, een camera om de Gertjie achteraf te kunnen confronteren, een laptop met WiFi om de foto's meteen op facebook te zetten, een pakske condooms en een extreem valsgestemde doch mooi uitziende groene met zwarte strepen erop (en met bijhoorende Mawa ik bedoel Wawa) Electrice gitaar van het merk Wender wat dus een naamaakmerk is van Fender..
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK V.U. 2010-2011
WINAK Scriptor 2011-2012
WINAK Zedenmeester 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

Timmy

Post#37 » Sat Nov 14, 2009 9:41 pm

wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines, zevenentwintig schapen, wol, een NeoNazi, een theepot, een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria, een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie, een camera om de Gertjie achteraf te kunnen confronteren, een laptop met WiFi om de foto's meteen op facebook te zetten, een pakske condooms, een extreem valsgestemde doch mooi uitziende groene met zwarte strepen erop (en met bijhoorende Mawa ik bedoel Wawa) Electrice gitaar van het merk Wender wat dus een naamaakmerk is van Fender en een koekske.

Sebastiaan

Post#38 » Sun Nov 15, 2009 5:17 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines, zevenentwintig schapen, wol, een NeoNazi, een theepot, een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria, een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie, een camera om de Gertjie achteraf te kunnen confronteren, een laptop met WiFi om de foto's meteen op facebook te zetten, een pakske condooms, een extreem valsgestemde doch mooi uitziende groene met zwarte strepen erop (en met bijhoorende Mawa ik bedoel Wawa) Electrice gitaar van het merk Wender wat dus een naamaakmerk is van Fender en een koekske, een ziekenhuis
WINAK Schacht 2007-2008
WINAK Commiliton 2008-2009
ASK-Stuwer Snelkrant 2009-2010
ASK-Stuwer Vice-Praeses 2010-2011
ASK-Stuwer Praesidium 2011-2012
ASK-Stuwer IT 2012-2013

Nynek
WOZ

Post#39 » Sun Nov 15, 2009 5:19 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines, zevenentwintig schapen, wol, een NeoNazi, een theepot, een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria, een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie, een camera om de Gertjie achteraf te kunnen confronteren, een laptop met WiFi om de foto's meteen op facebook te zetten, een pakske condooms, een extreem valsgestemde doch mooi uitziende groene met zwarte strepen erop (en met bijhoorende Mawa ik bedoel Wawa) Electrice gitaar van het merk Wender wat dus een naamaakmerk is van Fender en een koekske, een ziekenhuis en uw moeder.

NecRock
WOZ

Post#40 » Sun Nov 15, 2009 5:49 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines, zevenentwintig schapen, wol, een NeoNazi, een theepot, een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria, een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie, een camera om de Gertjie achteraf te kunnen confronteren, een laptop met WiFi om de foto's meteen op facebook te zetten, een pakske condooms, een extreem valsgestemde doch mooi uitziende groene met zwarte strepen erop electrische gitaar van het merk Wender wat dus een naamaakmerk is van Fender, een koekske, een ziekenhuis, uw moeder en één ebola-virus.

Math Wolf

Post#41 » Mon Nov 16, 2009 2:26 am

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines, zevenentwintig schapen, wol, een NeoNazi, een theepot, een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria, een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie, een camera om de Gertjie achteraf te kunnen confronteren, een laptop met WiFi om de foto's meteen op facebook te zetten, een pakske condooms, een extreem valsgestemde doch mooi uitziende groene met zwarte strepen erop electrische gitaar van het merk Wender wat dus een naamaakmerk is van Fender, een koekske, een ziekenhuis, uw moeder, één ebola-virus en drie apen.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

NecRock
WOZ

Post#42 » Mon Nov 16, 2009 2:57 am

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines, zevenentwintig schapen, wol, een NeoNazi, een theepot, een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria, een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie, een camera om de Gertjie achteraf te kunnen confronteren, een laptop met WiFi om de foto's meteen op facebook te zetten, een pakske condooms, een extreem valsgestemde doch mooi uitziende groene met zwarte strepen erop electrische gitaar van het merk Wender wat dus een naamaakmerk is van Fender, een koekske, een ziekenhuis, uw moeder, één ebola-virus, drie apen en een half opgegeten appel.

Fristi
WOZ

Post#43 » Mon Nov 16, 2009 4:50 am

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines, zevenentwintig schapen, wol, een NeoNazi, een theepot, een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria, een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie, een camera om de Gertjie achteraf te kunnen confronteren, een laptop met WiFi om de foto's meteen op facebook te zetten, een pakske condooms, een extreem valsgestemde doch mooi uitziende groene met zwarte strepen erop electrische gitaar van het merk Wender wat dus een naamaakmerk is van Fender, een koekske, een ziekenhuis, uw moeder, één ebola-virus, drie apen ,een half opgegeten appel en 2 AIDS
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

NecRock
WOZ

Post#44 » Mon Nov 16, 2009 4:53 am

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines, zevenentwintig schapen, wol, een NeoNazi, een theepot, een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria, een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie, een camera om de Gertjie achteraf te kunnen confronteren, een laptop met WiFi om de foto's meteen op facebook te zetten, een pakske condooms, een extreem valsgestemde doch mooi uitziende groene met zwarte strepen erop electrische gitaar van het merk Wender wat dus een naamaakmerk is van Fender, een koekske, een ziekenhuis, uw moeder, één ebola-virus, drie apen, een half opgegeten appel, 2 AIDS en een rasechte wener van WINAK.

Math Wolf

Post#45 » Mon Nov 16, 2009 4:54 am

Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines, zevenentwintig schapen, wol, een NeoNazi, een theepot, een schelpje, een aap, mijn codeces, de gepikte codices van ne schacht, een gepikt praesidiumlint van Campinaria, een ingepakte campinaria slet voor de Gertjie, een camera om de Gertjie achteraf te kunnen confronteren, een laptop met WiFi om de foto's meteen op facebook te zetten, een pakske condooms, een extreem valsgestemde doch mooi uitziende groene met zwarte strepen erop electrische gitaar van het merk Wender wat dus een naamaakmerk is van Fender, een koekske, een ziekenhuis, uw moeder, één ebola-virus, drie apen, een half opgegeten appel, 2 AIDS, een rasechte wener van WINAK en drie kilo kleenex.

Return to “Spam-Whores”