De grote "is de Woef een wener?" poll

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium

Poll: Is de Woef ne wener?

Ja
11
28%
Ja
11
28%
Nee
9
23%
Nee
9
23%
Total votes: 40

Karel
WOZ

De grote "is de Woef een wener?" poll

Post#1 » Mon Nov 16, 2009 4:10 am

is de woef een wener?

Discuss!

Het gesprek in de gesloten spam-whores topic mag hier uiteraard ook verder gezet worden!

Karel
WOZ

Post#2 » Mon Nov 16, 2009 4:12 am

Ik verkondigde geen beslissing over verhuizing vant topic, eerder gewoon een mening en vraag.
Tis ni da ik dictatoriaal beslissingsrecht heb over dees forum.
Nee, inderdaad, maar je eigent je zelf wel het recht toe om te beslissen wat wel en wat niet bij WINAK hoort:
Ik zou graag de mogelijkheid zien ontstaan dat dat dat ergens onderaan het forum staat ipv in het WINAK-gedeelte, aangezien dees gezever nx te maken heeft of kan hebben met WINAK.
... en daar trap je natuurlijk een beetje mee op sommigen hun tenen, aangezien jij niet in je eentje te beslissen hebt wat er binnen WINAK past en wat niet he.

Enfin, ik heb er op zich ook totaal geen probleem mee dat dit forum vanonder staat hoor, het is niet bepaald het eerste waar nieuwe leden op moeten stoten als ze zich registreren ;).
Last edited by Karel on Mon Nov 16, 2009 4:13 am, edited 1 time in total.

Math Wolf

Re: De grote "is de Woef een wener?" poll

Post#3 » Mon Nov 16, 2009 4:13 am

Karel wrote:Het gesprek in de gesloten spam-whores topic mag hier uiteraard ook verder gezet worden!
*zucht*

Zolang het een gesprek is en geen elkaar uitschelden.
Laat het niet te persoonlijk worden of de topic wordt onmiddellijk gedeletet.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Robbe
WOZ

Post#4 » Mon Nov 16, 2009 4:17 am

Wat mss wel handig zou zijn, is een optie om de Spam-whores posts niet op te laten nemen in de lijst van laatste nieuwe posts ;)
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Return to “Spam-Whores”