racekakje wrote:2€ inkom + eventueel 1.5€ voor schaatsen
Afspraak om 19.30 aan de schommel van CMI,20.30 aan de schaatsbaan Ruggeveld zelf.
Ik kan er spijtig genoeg ni bij zijn want kheb donderdag morgend mijn rijexamen.

Moderator: Praesidium
Zal tege men ouders zeggen da ze binne moete blijveNorfolk wrote:racekakje wrote:2€ inkom + eventueel 1.5€ voor schaatsen
Afspraak om 19.30 aan de schommel van CMI,20.30 aan de schaatsbaan Ruggeveld zelf.
Ik kan er spijtig genoeg ni bij zijn want kheb donderdag morgend mijn rijexamen.hehe anneleen (vriendin) ook ! Om 9.30 (in kontich)
Idd, gewoon het rood fietspad af en dan door het rivierenhof en je bent er. 't is misschien 50 meter geen fietspad ofzo.ben wrote:Maar je kan dan ook gewoon met de fiets naar de schommel komen en mee naar Deurne fietsen! Heel gezond en snel!Mawa wrote: Ik ga daar al om 19.30 staan, dus als iemand zin heeft om met mij en nog een paar mensen die dit uur te laat vinden, te komen schaatsen: KOM MAAR AF!
Ondertussen is het duidelijk dat ik niet vroeger ga he mannenTeun wrote:Idd, gewoon het rood fietspad af en dan door het rivierenhof en je bent er. 't is misschien 50 meter geen fietspad ofzo.ben wrote:Maar je kan dan ook gewoon met de fiets naar de schommel komen en mee naar Deurne fietsen! Heel gezond en snel!Mawa wrote: Ik ga daar al om 19.30 staan, dus als iemand zin heeft om met mij en nog een paar mensen die dit uur te laat vinden, te komen schaatsen: KOM MAAR AF!
lol zo slecht rij ik nu ook weer nietFristi wrote:Zal tege men ouders zeggen da ze binne moete blijveNorfolk wrote:racekakje wrote:2€ inkom + eventueel 1.5€ voor schaatsen
Ik kan er spijtig genoeg ni bij zijn want kheb donderdag morgend mijn rijexamen.hehe anneleen (vriendin) ook ! Om 9.30 (in kontich)
Kwestie van op tijd te zijn ^^Gert J. wrote:Ik meld mij hierbij aan voor de volleybal!
Als ik kan natuurlijk, want ik heb maandag en woesndag training
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests