Weerwolven van WINAK 2 - TOPIC OPEN

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium

Poll: Wie zijn de laatste 2 weerwolven?

Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Total votes: 42

Stanny
WOZ

Post#241 » Sun Nov 23, 2008 4:39 pm

man man man xD
khad nooit verwacht da dr egt van die giga-taktieke ginge gebruikt worre nzo :P opoffere en al ... xD

wete de beschermengels elkaars identiteit?
en de zieners?

Fristi
WOZ

Post#242 » Sun Nov 23, 2008 4:45 pm

Oke, ben ook is nen dag weg en da spel ontploft hier bijna :P

Anyway, iemand vroeg waarom ik voor gelijkstand ben gegaan, wel tging als volgt.

Ik kwam aan op univ, hadn og niet gestemd, ineens beginnen mensen mij te overrompelen, iedereen roepte wa dingen naar mij, ik had ook ni echt tijd meer om deftig alles uit te pluizen dus heb ik het risico genomen om voor gelijkstand te gaan.

Wat deze nieuwe openbaring betreft kan ik ook alleen maar stellen dahet de beste keuze is om nu op Karel te stemmen, maar de geheime rollen nog niet door te PM'en naar StijnVDB..
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Gert J.

Post#243 » Sun Nov 23, 2008 4:50 pm

Als Stijn (heel toevallig) nu weerwolf is én geliefde van iemand die beschermengel is dan zijn wij wel zwaar gepoept.
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

Stijnvdb

Post#244 » Sun Nov 23, 2008 4:51 pm

Joke wrote:och komaan, geen gezever, laten we gewoon Karel doden en zien wat dat geeft. Naar mijn mening is er nog niemand die er echt uitsteekt met de hints (behalve Kikin en dan nog).
Ik vraag mij wel serieus af waarom Stijn Karel heeft gechecked... Meestal kies je iemand waar je/andere mensen vermoedens over hebben.
Heb ik eerder al vermeld :) omdat Karel een sterke speler is en hij voor mij een aanwinst had kunnen zijn als hij burger bleek te zijn. Zodra ik mijn rol wist had ik al halvelings besloten dat ik Karel als eerste zou nakijken. De hint naar hem was een extra reden daartoe :)
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

Stijnvdb

Post#245 » Sun Nov 23, 2008 4:53 pm

Gert J. wrote:Als Stijn (heel toevallig) nu weerwolf is én geliefde van iemand die beschermengel is dan zijn wij wel zwaar gepoept.
for what it's worth, ik ben geen geliefde van iemand ;)
allezja, toch ni in 't spel he :P
What doesn't kill me...

-

Stijnvdb

Post#246 » Sun Nov 23, 2008 5:07 pm

en omdat het in het vorige spel zo goed werkte voor Karel en Jinx zal ik op dezelfde manier mijn punt extra kracht bijzetten:

ik wil met eender wie voor 20 euro wedden da ik ziener ben en da Karel ne wolf is :P I could use the money anyway :D

;)

(sorry voor de triple post, maar editen mag hier ni, dusja... :P )
What doesn't kill me...

-

NecRock
WOZ

Post#247 » Sun Nov 23, 2008 5:31 pm

Ik geloof wel da Karel weerwolf is (zou een uiterst domme tactiek zijn als Stijn weerwolf was en Karel niet, omdat hij er niet veel mee bereikt), maar da wilt daarom idd ni zeggen da Stijn ziener is. Ik zou geen rollen naar hem doorsturen, maar misschien eender erop gokken om hem te beschermen (als beschermengel). Nuja, niks nieuws, gewoon hetzelfde dat ondertussen al een aantal keer is gezegd. In short, sorry Karel, you gotta go!

Official vote: Karel

Stijnvdb

Post#248 » Sun Nov 23, 2008 5:46 pm

mij goed, maar dan zou ik wel aan de andere ziener willen vragen dat hij mij deze nacht nakijkt en dan contact met me opneemt, dan heb ik mezelf tenminste toch al niet voor niets bekendgemaakt. Dan post ik iets wanneer we en wolf vinden en zal ik jullie verwittigen als ge op het punt staat iemand dood te stemmen waarvan wij hebben vastgesteld dat het een burger is. Als na verloop van tijd de andere speciale rollen merken dat we er effectief wolven aan 't uithalen zijn mogen zij me nog steeds pm'en om mee te helpen.

Ik reken er ook op dat minstens een van de beschermengelen me voortaan elke nacht beschermd...

Ik hoop maar dat de wolven de andere ziener er niet uithalen voor een van de beschermengelen zich bij mij aanbiedt... (die wordt dan eerst nagekeken trouwens, aangezien ik dan niet meer kan afgaan op het aantal speciale rollen dat mij een pm gestuurd heeft)
What doesn't kill me...

-

Pieter Belmans

Post#249 » Sun Nov 23, 2008 5:55 pm

Stijnvdb

Post#250 » Sun Nov 23, 2008 5:59 pm

Stanny wrote:wete de beschermengels elkaars identiteit?
en de zieners?
nope en nope :) anders moest ik mezelf niet bekendmaken he ;)
What doesn't kill me...

-

racekakje
WOZ

Post#251 » Sun Nov 23, 2008 6:03 pm

Zonder dak u eigenlijk verdenk, maar Stijnvdb heeft wel een punt..

Fristi
WOZ

Post#252 » Sun Nov 23, 2008 6:05 pm

Mja, safest bet atm:

Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Stanny
WOZ

Post#253 » Sun Nov 23, 2008 6:05 pm

iets zegt mij da et nog te vroeg is om te stemme ...
dr klopt nog iet ni ...

Stijnvdb

Post#254 » Sun Nov 23, 2008 6:10 pm

Stanny wrote:iets zegt mij da et nog te vroeg is om te stemme ...
dr klopt nog iet ni ...
worst case scenario stemt ge een burger dood, da had de vorige ronde ook kunnen gebeuren... als Karel een burger is ben ik een weerwolf. Dus als ge Karel doodstemt gaat ge er met 100% zekerheid een weerwolf uithalen ;) het lijkt me ook wel heel evident dat ik mij als wolf ni zou opofferen voor een burger die ik 's nachts ook had kunnen vermoorden...
What doesn't kill me...

-

Glenn

Post#255 » Sun Nov 23, 2008 6:15 pm

Jou tactiek geef een interessante wending aan het spel. Om eerlijk te zijn was ik eerst van plan om voor racekakje te stemmen omdat de kans dat hij weerwolf is in mijn ogen nog steeds minstens 1/3 is.

Gisterenavond was ik nog aan het twijfelen of ik mijn stem al definitief ging uitbrengen om te zien hoe Karel hierop zou reageren. Hij deed vorige keer alsof hij net te laat was om op racekakje te stemmen en wilde volgens mij op die manier het vertrouwen van de burgers terugwinnen. Wat ik dan verwachtte was dat hij weer op de racekakje ging stemmen indien de weerwolven ervoor konden zorgen dat er toch iemand anders uitgegooid kon worden. Dus wanneer die ronde dan Karel op racekaje had gestemd en er toch iemand anders uitvloog was het voor mij vrij duidelijk dat hij een weerwolf was.

De reden waarom ik het gisterenavond mijn stem nog niet had uitgebracht was omdat ik wilde vermijden dat het zoeken naar tips hierdoor stopgezet werd.

Ik denk inderdaad dat je de waarheid spreekt Stijn, en ik ga daarom ook op Karel stemmen.

Andere personen op mijn verdachtenlijstje zijn :
- racekakje : hij werd op het laatste nippertje gered en zijn reply op het bericht van Stijn maakt hem ook verdacht.
racekakje wrote:
Stijnvdb wrote:Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen... Maar het zal waarschijnlijk niet op Karel zijn. De vorige ronde heeft hij heel goed gespeeld, als hij nu weer een burger is stemmen we er een wel heel waardevolle speler uit, dat kan sowieso enkel in ons nadeel werken. Dat risico neem ik persoonlijk liever nog niet :)
Als Karel een weerwolf is dan is hij ook heel waardevolle speler, dus ook gevaarlijk.
Tis idd gokken tussen een paar personen; en ik ben er een van :s
- Joachim: Hij werd op een vreemde manier burgmeester. Ik denk dat hij eerder burgemeester is geworden door een verkeerde inschatting van de weerwolven (zie ook het bericht van MathWolf dat stemming spannend was). Volgens mij hebben de weerwolven hem bv. allemaal op positie twee of drie gezet om hem als tweede burgemeester aan de macht te krijgen.
Ook heb ik Joachim een tijdje geleden zien praten met Karel in het Atrium toen ze aan het aanschuiven waren voor eten. Dit betekent niet dat ze toen over weerwolven van Winak bezigwaren maar het is wel mogelijk. Joachim is trouwens ook verdacht stil op het forum de laatste tijd ...

- Sacrif : Omwille van volgende uitspraak
Sacrif wrote:Wat ik eigenlijk zei( nu ja, min of meer) is dat de beschermengel zich beter kan bezighouden met jou,

"dringende oproep aan de beschermengel dus"

had je men vote gelezen dan wist je dak Fristi gekozen heb, ik denk dat het wel handig zou zijn jou erbij te hebben,
kzou overigens oppassen me dien watertip, die lijdt evengoed naar mij als naar anderen

Return to “Game Over”