khad nooit verwacht da dr egt van die giga-taktieke ginge gebruikt worre nzo

wete de beschermengels elkaars identiteit?
en de zieners?
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Heb ik eerder al vermeldJoke wrote:och komaan, geen gezever, laten we gewoon Karel doden en zien wat dat geeft. Naar mijn mening is er nog niemand die er echt uitsteekt met de hints (behalve Kikin en dan nog).
Ik vraag mij wel serieus af waarom Stijn Karel heeft gechecked... Meestal kies je iemand waar je/andere mensen vermoedens over hebben.
for what it's worth, ik ben geen geliefde van iemandGert J. wrote:Als Stijn (heel toevallig) nu weerwolf is én geliefde van iemand die beschermengel is dan zijn wij wel zwaar gepoept.
worst case scenario stemt ge een burger dood, da had de vorige ronde ook kunnen gebeuren... als Karel een burger is ben ik een weerwolf. Dus als ge Karel doodstemt gaat ge er met 100% zekerheid een weerwolf uithalenStanny wrote:iets zegt mij da et nog te vroeg is om te stemme ...
dr klopt nog iet ni ...
- Joachim: Hij werd op een vreemde manier burgmeester. Ik denk dat hij eerder burgemeester is geworden door een verkeerde inschatting van de weerwolven (zie ook het bericht van MathWolf dat stemming spannend was). Volgens mij hebben de weerwolven hem bv. allemaal op positie twee of drie gezet om hem als tweede burgemeester aan de macht te krijgen.racekakje wrote:Als Karel een weerwolf is dan is hij ook heel waardevolle speler, dus ook gevaarlijk.Stijnvdb wrote:Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen... Maar het zal waarschijnlijk niet op Karel zijn. De vorige ronde heeft hij heel goed gespeeld, als hij nu weer een burger is stemmen we er een wel heel waardevolle speler uit, dat kan sowieso enkel in ons nadeel werken. Dat risico neem ik persoonlijk liever nog niet
Tis idd gokken tussen een paar personen; en ik ben er een van :s
Sacrif wrote:Wat ik eigenlijk zei( nu ja, min of meer) is dat de beschermengel zich beter kan bezighouden met jou,
"dringende oproep aan de beschermengel dus"
had je men vote gelezen dan wist je dak Fristi gekozen heb, ik denk dat het wel handig zou zijn jou erbij te hebben,
kzou overigens oppassen me dien watertip, die lijdt evengoed naar mij als naar anderen
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests