Racekakje: 3 votes
Gerard: 3 votes
Karel: 2 votes
Fristi: 2 votes
Kikin: 1 vote
2 no votes als ik goe geteld heb
Vraag me ook af wie burgemeester is

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Da waren de votes om dood te gaanStijnvdb wrote:nog niemand he, daar moeten we voor stemmen. pas bij de volgende 'dag' hebben we een burgemeester.
Ik vertrouw Sacrif voor geen haar, wie weet is hij zelf een weerwolf en is dit een afleidingsmanoeuvre. Vindt het trouwens een vreemde keuze dat je op Fristi stemt. Fristi is erg actief op het forum en dat doet me meer en meer vermoeden dat Fristi geen weerwolf is. Wanneer je gewoon als burger op het forum iets hebt moet je geen schrik hebben om jezelf te verraden, en is dat makkelijker. Vandaar dat ik vermoed dat hij geen weerwolf is.Sacrif wrote:Wat ik eigenlijk zei( nu ja, min of meer) is dat de beschermengel zich beter kan bezighouden met jou,
"dringende oproep aan de beschermengel dus"
had je men vote gelezen dan wist je dak Fristi gekozen heb, ik denk dat het wel handig zou zijn jou erbij te hebben,
kzou overigens oppassen me dien watertip, die lijdt evengoed naar mij als naar anderen
Fristi wrote:Da waren de votes om dood te gaanStijnvdb wrote:nog niemand he, daar moeten we voor stemmen. pas bij de volgende 'dag' hebben we een burgemeester.
...I changed my mind, ik stem op Fristi. If stupidity were a crime...he'd be a werewolf.Math Wolf wrote:Voor burgemeester: ge moest uw top 3 geven, maar in principe is het zoals bij verkiezingen: geheime stemming, enkel de spelleider (ik dus), ken uw stem. Dus een PM naar mij ipv ze te posten is beter, denk ik. Niet dat het veel uitmaakt.
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests