Weerwolven van WINAK 2 - TOPIC OPEN

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium

Poll: Wie zijn de laatste 2 weerwolven?

Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Total votes: 42

Felix

Post#76 » Sun Nov 16, 2008 1:15 pm

We kunnen natuurlijk ook allemaalniet stemmen en dan kunnen we meer hints afwachten hé.
"Reality is an illusion that occurs due to the lack of alcohol"

Stijnvdb

Post#77 » Sun Nov 16, 2008 1:35 pm

zo maken we het onszelf gewoon moeilijker he, we hebben nu al teveel hints om er een weerwolf uit te halen... Ik stel voor dat we de te vergezochte 'hints' voorlopig negeren, dan hebben we er al heel wat minder... Ik ga er toch graag vanuit dat Math Wolf zich ook wel bewust is van het feit dat we met veel te veel zijn om de hints naar de weerwolven er in zijn eerste tekstje subtiel in te zetten. De vorige keer waren de hints in zijn eerste post ook niet zo heel vergezocht he :)

Een opsomming van wat voor mij persoonlijk de minder vergezochte hints zijn:
"Toegestroomde vreemdeling" -> Karel, omdat hij zeerover was.
"Keel overgesneden" -> Gert J, for obvious reasons :P
"Tweejarig hert" -> Racekakje, ook heel duidelijk...
"Emmer bier" -> Fristi/KiKiN
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

Gert J.

Post#78 » Sun Nov 16, 2008 1:51 pm

6/25 = 24% met een kleine verhoging hiervan vermits we de hints hebben
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

Gert J.

Post#79 » Sun Nov 16, 2008 1:55 pm

Ik ga wsl voor Karel dan.

-2 hints voor de emmer maakt de kans al kleiner.
-Op mezelf stemmen zou stom zijn
-Tweejarig hert: hij doet dit pas voor de eerste keer denk ik? Het hert is natuurlijk wel op hem bedoeld. Ik heb hier dan ook men twijfels bij.
-En de hint van Karel zit wel snor denk ik. Mooi verwoord
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

Stijnvdb

Post#80 » Sun Nov 16, 2008 2:11 pm

Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen... Maar het zal waarschijnlijk niet op Karel zijn. De vorige ronde heeft hij heel goed gespeeld, als hij nu weer een burger is stemmen we er een wel heel waardevolle speler uit, dat kan sowieso enkel in ons nadeel werken. Dat risico neem ik persoonlijk liever nog niet :)
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

Pieter Belmans

Post#81 » Sun Nov 16, 2008 2:49 pm

Dode burgers mogen nog steeds meediscussiëren he :). En misschien is dit wel beschermend gedrag van twee weerwolven? ;)

Joke
WOZ

Post#82 » Sun Nov 16, 2008 3:39 pm

dode burgers zijn dood en moeten hun mond houden. Ik hou niet zo van sprekende doden.
Math wolf is een uitzondering op deze regel.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Nynek
WOZ

Post#83 » Sun Nov 16, 2008 3:39 pm

Het is inderdaad "niet de bedoeling" :)

Math Wolf

Post#84 » Sun Nov 16, 2008 4:32 pm

Wat mij betreft, mogen doden nog blijven praten, maar enkel in het zoeken naar en aangeven van hints of het geven van bepaalde opmerkingen enzo. Anders wordt het wat saai voor wie er als eerste uit gestemd is, zeker in een lang spel zoals dit waarschijnlijk gaat worden.
Als doden over extra informatie beschikken (weerwolf, ziener), moeten ze die wel verborgen houden.
(zie ook eerste post)

Theoriën verzinnen en beschuldigingen uiten, lijkt me iets te ver, want dan ga je het spel echt actief beïnvloeden als dode.

Verder wil ik nog even kwijt dat er inderdaad heel veel tips in de tekst zitten, maar om te weten welke de meest waardevolle zijn, verwijs ik naar de bespreking van de tips in het eerste spel, daarin worden tips in twee categorieën onderverdeeld en bespreek ik ook op een bepaald moment hoe ik ze verzin.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Karel
WOZ

Post#85 » Sun Nov 16, 2008 10:41 pm

Pff, met die hints zijn we echt niks he, zowat iedereen is verdacht. Ik ga gewoon op een willekeurig persoon stemmen die op zijn minst één hint heeft.

Dave
WOZ

Post#86 » Sun Nov 16, 2008 11:10 pm

Karel wrote:Pff, met die hints zijn we echt niks he, zowat iedereen is verdacht. Ik ga gewoon op een willekeurig persoon stemmen die op zijn minst één hint heeft.
Same... de Lorenz of de Fristi ofzo :D

racekakje
WOZ

Post#87 » Sun Nov 16, 2008 11:51 pm

Stijnvdb wrote:Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen... Maar het zal waarschijnlijk niet op Karel zijn. De vorige ronde heeft hij heel goed gespeeld, als hij nu weer een burger is stemmen we er een wel heel waardevolle speler uit, dat kan sowieso enkel in ons nadeel werken. Dat risico neem ik persoonlijk liever nog niet :)
Als Karel een weerwolf is dan is hij ook heel waardevolle speler, dus ook gevaarlijk.
Tis idd gokken tussen een paar personen; en ik ben er een van :s

Fristi
WOZ

Post#88 » Mon Nov 17, 2008 12:41 am

Dave wrote:
Karel wrote:Pff, met die hints zijn we echt niks he, zowat iedereen is verdacht. Ik ga gewoon op een willekeurig persoon stemmen die op zijn minst één hint heeft.
Same... de Lorenz of de Fristi ofzo :D
Lol ,be my guest, maar er zijn er wel met meer hints tegen hen.

De karel is inderdaad iemand waardevol om kwijt te spelen, das miss een te groot risico nu, maar da maakt em niet heilig :P

Ik kan enkel zeggen dat ik geen weerwolf ben, maar als ge zo nodig op mij wilt gokken, be my guest ^^
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Gert J.

Post#89 » Mon Nov 17, 2008 12:45 am

Fristi wrote: Ik kan enkel zeggen dat ik geen weerwolf ben, maar als ge zo nodig op mij wilt gokken, be my guest ^^
Door da laatste gedeelte begin ik nu aan u te denken. Zoiets zoude ni zeggen als ge burger zou zijn. Da is zo een beetje intimiderend.

Of ik ben paranoiä aant worden... :!:
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

slimmy
Prosenior

Post#90 » Mon Nov 17, 2008 9:12 am

Of hij kan een belangrijke rol hebben in het spel in ons voordeel. En als we hem dan dood stemmen dan kan hij zeggen "told you so!"

Return to “Game Over”