Ik ga voor gertjie!
no hard feelings e

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
En SooMee ook vrij duidelijk vind ik. Stom dat daar was overgekeken.Joke wrote:Zeg,jullie vergeten wel de hints van in het vorige "bericht der doods" waar in mijn nederige mening Sebbe en/of Quinten vermeld werden.
Langs de andere kant, aangezien we de weerwolf van vorige keer vermoord hebben, vermindert dit in feite de kans dat één van de andere mensen een weerwolf is.Gert J. wrote:En SooMee ook vrij duidelijk vind ik. Stom dat daar was overgekeken.Joke wrote:Zeg,jullie vergeten wel de hints van in het vorige "bericht der doods" waar in mijn nederige mening Sebbe en/of Quinten vermeld werden.
Er wordt trouwens altijd minstens 1 weerwolf vemeldt, dus ik vind SM meer verdacht vermits ze 2x vermeld is, als we de hints juist hebben geïnterpreteerd.
Wat natuurlijk weer niet wil zeggen dat we de vorige hints moeten vergeten.
Er is ook nog het feit dat ze als laatste nog op Sebbe heeft gestemd. Op dat moment was Sebbe de niet-weerwolf (als we daar van uitgaan ten minste) met de meeste stemmen en dus de beste keuze voor een weerwolf om op te stemmen.S'avond's verandert ze in Juffrouw Joke, dan ziet ze er veel jonger uit, en is ze vooral te vinden in de buurt van de Hagar.
Deze personen worden niet volledig random gekozen.Karel wrote:TENZIJ deze 3 personen volledig willekeurig gekozen worden dmv een random generator ofzo. Kun je hier licht op werpen math wolf?
trueJinx wrote:ik vind joke toch nog altijd gevaarlijk zenne... en soo mee ook!
Alle vrouwen zijn gevaarlijk!
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest