Ik ben ook helemaal naar Boom gefietst na mijn doop hoor. Da's wel iets verder dan DeurneJoke wrote:na nen doop 25 min fietsen om naar huis te gaan is wel net iets anders dan na de les!

Moderator: Praesidium
Even serieus? Ja of nee? Want dat is bij mij echt wel het geval...Math Wolf wrote:Kan je opnieuw gedoopt worden als er geen bewijzen en geen levende getuigen meer zijn van de eerste doop?
Als het gaat, zullen we zeker proberen iets te regelen, maar anders kan je altijd met mij meefietsen hoor! Ik moet toch ook naar Deurne en na je doop ben je toch zo in extase van die prachtige gebeurtenis dat je niet merkt dat je fietstGlenn wrote:Beste WINAK praesidiumleden,
Zouden jullie ervoor kunnen zorgen dat ik na den doop terug thuisgeraak? Ik woon in Palinckstraat 13 te Deurne.
Groetjes en tot op den doop,
Glenn
Er zijn toch nog mensen bij ons die ouder zijn dan u die dus kunnen stellen dat gij gedoopt zijt?Math Wolf wrote:Even serieus? Ja of nee? Want dat is bij mij echt wel het geval...Math Wolf wrote:Kan je opnieuw gedoopt worden als er geen bewijzen en geen levende getuigen meer zijn van de eerste doop?
Wie herinnert zich mij op den doop?Fristi wrote:Er zijn toch nog mensen bij ons die ouder zijn dan u die dus kunnen stellen dat gij gedoopt zijt?Math Wolf wrote:Even serieus? Ja of nee? Want dat is bij mij echt wel het geval...Math Wolf wrote:Kan je opnieuw gedoopt worden als er geen bewijzen en geen levende getuigen meer zijn van de eerste doop?
So trueben wrote:Als het gaat, zullen we zeker proberen iets te regelen, maar anders kan je altijd met mij meefietsen hoor! Ik moet toch ook naar Deurne en na je doop ben je toch zo in extase van die prachtige gebeurtenis dat je niet merkt dat je fietstGlenn wrote:Beste WINAK praesidiumleden,
Zouden jullie ervoor kunnen zorgen dat ik na den doop terug thuisgeraak? Ik woon in Palinckstraat 13 te Deurne.
Groetjes en tot op den doop,
Glenn!
De laatste 4 alleen al zien we hier nog regelmatig. De johan bijvoorbeeld zou zich da dan ook nog kunnen herinneren miss.Math Wolf wrote:Wie herinnert zich mij op den doop?Fristi wrote:Er zijn toch nog mensen bij ons die ouder zijn dan u die dus kunnen stellen dat gij gedoopt zijt?Math Wolf wrote:Even serieus? Ja of nee? Want dat is bij mij echt wel het geval...Math Wolf wrote:Kan je opnieuw gedoopt worden als er geen bewijzen en geen levende getuigen meer zijn van de eerste doop?
De mensen die zouden kunnen getuigen, zijn allemaal weg van de unief.
Ik ben trouwens nooit echt schacht geweest, ik ben bijvoorbeeld nooit naar een cantus geweest!
EDIT: wie het zich eventueel zou kunnen herinneren:
Maarten Van Steenberghe, Stievie, David Van Den Bosch, Beasty, Sebbe, Swa, Foundation
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests