informatici staan eigenlijk tussen de fysici en de wiskundigenJoke wrote:verleng uw as langs links, teken ook zo'n mannetje met informatica onder, en schrijf er hetzelfde bij als bij de wiskundige
waar nu die lege plek is

Moderator: Praesidium
Maar de westvlaming vullen het beeld van gehandicapte wel beter aan. Ze kunnnen niet eens fatsoenlijk praten.slimmy wrote:Hoewel ik mij toch wel vragen stel bij het feit dat de gehandicapte parking zo ver van antwerpen ligt. Ik zou eerder zeggen dat Limburg de gehandicapten parking is, dan moeten die ni zo ver gaan met hun rolstoelen.
Een antwoord van een West-Vlaming die deze tekening heeft gezien:Teun wrote:Maar de westvlaming vullen het beeld van gehandicapte wel beter aan. Ze kunnnen niet eens fatsoenlijk praten.slimmy wrote:Hoewel ik mij toch wel vragen stel bij het feit dat de gehandicapte parking zo ver van antwerpen ligt. Ik zou eerder zeggen dat Limburg de gehandicapten parking is, dan moeten die ni zo ver gaan met hun rolstoelen.
wie isser dan het stoemstMath Wolf wrote:Een antwoord van een West-Vlaming die deze tekening heeft gezien:Teun wrote:Maar de westvlaming vullen het beeld van gehandicapte wel beter aan. Ze kunnnen niet eens fatsoenlijk praten.slimmy wrote:Hoewel ik mij toch wel vragen stel bij het feit dat de gehandicapte parking zo ver van antwerpen ligt. Ik zou eerder zeggen dat Limburg de gehandicapten parking is, dan moeten die ni zo ver gaan met hun rolstoelen.
"dat klopt wel, Antwerpenaren sturen hun debielen naar de kust."
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests