Slaapplaatsen!!?

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

KiKiN
WOZ

Slaapplaatsen!!?

Post#1 » Sun Nov 25, 2007 9:13 pm

Als ge wilt da ik nog naar WINAKactiviteiten kom, zal ik af en toe is erges slaapplaats moeten vinden vrees ik :s :s
Kheb de woensdag na de sneak namelijk ons ma haren auto Per Total gereje bij ons op den afrit..
Conclusie, ik krijg van thuis genen auto meer om mee weg te mogen.
Dus moet ik fietsen en bussen int vervolg. En aangezien ik al is graag blijf plakken, heb ik een probleem om de laatste bussen te halen. En met de winter voor de deur is fietsen ook ni echt mijn ding, aangezien Massenhoven ni direct naast Wilrijk ligt.

Ge laat maar iets weten via mail of zo, als ge mij kunt huizen voor een nachtje.

Mss da ik volgend jaar wel trug weg mag, we zien nog wel ..

Code: Select all

for (date i=1 januari 2008; ; i++)
{
if (ouders.happy())
{
voertuig v(auto);
}
else if (weer.warm())
{
voertuig v(fiets);
}
else if (ikke.slaapplaats())
{
voertuig v(bus);
}
else
{
voertuig v(false);
}
}
return ikke.weg(v);

Greetz,
Kristof

Fristi
WOZ

Post#2 » Sun Nov 25, 2007 9:28 pm

Nu we toch terug bezig zijn, locatie gezocht voor na maffia td, indien deze heel hard uitloopt kan ik natuurlijk ook de eerste bus nemen :) (zo ongeveer 7 uur)

(met mexicano td is het toch al ..Bijna..gelukt, mits 45 min. wachten :P)

de fristi!

Pieter Belmans

Post#3 » Sun Nov 25, 2007 10:11 pm

Massenhoven is te doen met de fiets verdomme! En anders de nachtbus naar Wommelgem, der rijdt een exemplaar om half vier. Voor ik kotstudent werd heb ik die marteling ook vaak genoeg overleefd. Het lastigste is zelfs het wakker blijven en uitstappen op het juiste moment. Daar wordt ge man van.

Maar, gezien het lage aantal posts op het WINAK-forum, en de code, ben je 1e bac informatica? /me heeft z'n Voorkempenmaatje gevonden dan. Ik woon trouwens op een boogscheut van Massenhoven :).

Norfolk
WOZ

Post#4 » Sun Nov 25, 2007 10:42 pm

neen hij zit al paar jaar op unief hoor :)

Shinta
WOZ

Post#5 » Sun Nov 25, 2007 11:23 pm

Pieter Belmans wrote:Massenhoven is te doen met de fiets verdomme! En anders de nachtbus naar Wommelgem, der rijdt een exemplaar om half vier. Voor ik kotstudent werd heb ik die marteling ook vaak genoeg overleefd. Het lastigste is zelfs het wakker blijven en uitstappen op het juiste moment. Daar wordt ge man van.

Maar, gezien het lage aantal posts op het WINAK-forum, en de code, ben je 1e bac informatica? /me heeft z'n Voorkempenmaatje gevonden dan. Ik woon trouwens op een boogscheut van Massenhoven :).
wat is er mis met de code? :D en jij bent hier de eerstejaars ;), niet?
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

KiKiN
WOZ

Post#6 » Mon Nov 26, 2007 10:55 am

Pieter Belmans wrote:Massenhoven is te doen met de fiets verdomme! En anders de nachtbus naar Wommelgem, der rijdt een exemplaar om half vier. Voor ik kotstudent werd heb ik die marteling ook vaak genoeg overleefd. Het lastigste is zelfs het wakker blijven en uitstappen op het juiste moment. Daar wordt ge man van.

Hoeveel Kristoffen kent gij die in Massenhoven wonen Pieter??

Pieter Belmans

Post#7 » Mon Nov 26, 2007 10:56 am

Er is niks mis, maar de gemiddelde fysicus gaat niet meteen code fabriceren. En gezien Massenhoven een zakdoek groot is, is KiKiN Kristof. /me heeft weer geweldig aan deductie gedaan.

Edit:
Ja man, ge post tegelijkertijd. Dan is het oneerlijk!

joeri

Post#8 » Mon Nov 26, 2007 2:42 pm

Er is uiteraard wel iets mis met die code:
Er is vier keer een declaratie (inclusief initialisatie met constructor) van een voertuig genaamd v, maar de enige keer dat dat gebruikt wordt zijn die alle vier al uit scope.

Shinta
WOZ

Post#9 » Mon Nov 26, 2007 4:41 pm

joeri wrote:Er is uiteraard wel iets mis met die code:
Er is vier keer een declaratie (inclusief initialisatie met constructor) van een voertuig genaamd v, maar de enige keer dat dat gebruikt wordt zijn die alle vier al uit scope.
hahaha :D da is om snelle gedachtespinsels aan te duiden, ze mogen niet blijven hangen dus moeteze snel verdwijne.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

KiKiN
WOZ

Post#10 » Mon Dec 10, 2007 12:41 am

ook iemand die geen commentaar heeft op men code, maar me mss wel uit de sh*t kan helpen??

Fristi
WOZ

Post#11 » Mon Dec 10, 2007 2:45 pm

ge moet da activiteit per actibviteit bezien, ge zult regelmatig wel een oplossnig vinden, maar die kan al is ne keer verschillen.

Er zijn meerdere mensen met een kot (ikke niet) fin ja, kzou per activieteit is ne keer rondhoren ofzo, zult da nwel zien, da komt nogal makkelijk in orde ze :)

Return to “Algemeen”