en tis daar droog

Moderator: Praesidium
En was de uitleg toen niet dat het spelen van gewelddadige spelletjes niet strookte met het beeld dat de UA wil uitstralen? (Voor zover dat ze dan het beeld van schrale cantus/TD willen uitstralenEvitje wrote:De reden dat er een vermoeden is dat de unief dat zou verbieden, is simpelweg omdat het vorig jaar is verboden.
Max. 100m voor utp?Nick wrote:Mss kunnen we wel vanaf het home nen utpkabel trekke tot aan den hagar?
I know ... that's why I put a smiley next to my commentPowerToTheUsers wrote:Max. 100m voor utp?Nick wrote:Mss kunnen we wel vanaf het home nen utpkabel trekke tot aan den hagar?
hagar is altijd proper. En van 2-3 dagen daar te staan, ga uwe pc heus ni kapot gaan znn.racekakje wrote:Nogmaals;
ik vind de iets minder propere hagar (no offence tegen den hagar natuurlijk!) een groter probleem dan geen internet.
een muismat meenemen is te veel werk zekerracekakje wrote:bwa, en in principe.. als ge een doos ofzo meeneemt waar ge uwe pc opzet.. da lukt wel allemaal.
Maar.. macheren optische muizen op die tafels van den hagar een beke deftig eigenlijk?
niet te hard van stapel lopen he, lorenzracekakje wrote:Njah, ik haat muismattekes.. Ik kan daar echt ni op gamen..
BTW: welke spellekes worden er dan gespeeld?
Ik ben voorstander voor
-HALO (plezant en bijna iedereen kan het spelen)
-The battle for middle earth2, maja, das omdak ne lotr fan ben..
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests