Moderator: Praesidium
Volgens mij bedoelde hij da transformpackLesly wrote:Hahaha... jij durft vragen of Vista uwe PC hard vertraagt.. hehe... volgens mij is het antwoord JAracekakje wrote:vertraagd da spul uwe pc eigenlijk hard??[/b]
Lesly wrote:het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows...
gesnapt???
neem liever linux of ne mac
hier komt de volgende generatie van linux fanboys :/Sebbe89 wrote:Lesly wrote:het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows...
gesnapt???
neem liever linux of ne mac
GROOT GELIJK, also anti windows fan
Het uitzicht is dan nog het minst belangrijk IMO. Het belangrijkste is de functionaliteit. Linux biedt gewoon veel meer voor de gevorderde gebruiker. En het biedt vrijheid. Wat wil je nog meer?j0lle wrote:ik ben niet meteen anti-microsoft en daar gaat deze thread ook niet over, maar inderdaad heeft linux veel voordelen tov microsoft. en geloof mij je kan linux er veel beter laten uitzien dan vista
third party software ... daar kan linux of nog belangrijker voor mij: macintosh natuurlijk niets aan doenHyperQuantum wrote:Het uitzicht is dan nog het minst belangrijk IMO. Het belangrijkste is de functionaliteit. Linux biedt gewoon veel meer voor de gevorderde gebruiker. En het biedt vrijheid. Wat wil je nog meer?j0lle wrote:ik ben niet meteen anti-microsoft en daar gaat deze thread ook niet over, maar inderdaad heeft linux veel voordelen tov microsoft. en geloof mij je kan linux er veel beter laten uitzien dan vista
Voor Aero zou ik dit gebruiken:racekakje wrote:Kheb da pack geinstalleerd en kgebruik maar 220MB geheugen als ik niks open heb staan (buiten avast en xfire).
Kmoe zeggen dat het er show uit ziet, en veel sneller is al Vista, spijtig dat er gene aero in zit, en gene DX10. Dan was Vista helemaal overbodig.
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests