Blackboard Cursussen

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

Niel

Blackboard Cursussen

Post#1 » Sat Oct 20, 2007 5:04 pm

Hallo,

Ik heb in het begin mij ingeschreven voor alle cursussen van 1 BA INF, en deze werden dan ook toegevoegd aan mijn cursuslijst op blackboard, en ik heb nu toegang tot die cursussen. Dus blackboard geeft wel degelijk de melding dat ik ben ingeschreven voor die cursussen van dit jaar.

Nu krijg ik deze week een mail da ik mij nog nie heb ingeschreve en als ik da nie doe ik mijn exame ook nie kan aflegge.

Dus ik zoek die cursussen op, en wil die toevoegen maar die knop "toevoegen" is weg, logisch want ik ben er al voor ingeschreven.

Probleem dus.

Waar kan ik hier mee terecht, want ik ben wel van plan om mijn examen af te leggen. En ik vind nie da ik door hun slecht systeem gestrafd moet worde.

Ik hoor graag wa ik hiermee kan doen. Kweet dak het ook al op irc heb gevraagd ma ik vind da best wel een groot probleemke.

Math Wolf

Post#2 » Sat Oct 20, 2007 6:56 pm

Moet je tegenwoordig ingeschreven zijn op blackboard voor examens af te leggen?

Gaat het niet over je algemene inschrijving? (bijvoorbeeld, inschrijvingsgeld nog niet betaald?)

P.S.: het is gestraft i.p.v. gestrafd
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Daniel
WOZ

Post#3 » Sat Oct 20, 2007 7:11 pm

Ik heb exact hetzelfde voorgehad. Kheb nu een soort van noodprocedure gedaan. Als ge in BB naar 'StudAdmin' gaat, ziede linksboven dit zinneke staan:

Studenten die zich wensen in te schrijven in bepaalde vakken, dienen de procedure Stap 1 te volgen. Via deze procedure kunnen studenten zichzelf inschrijven in de gewenste vakken.

Klik op 'Stap 1'. En dan heb ik die 2de mogelijkheid gedaan voor al mij cursussen. ('Stap 2: Noodscenario - Niets lukt. Alles zit tegen. Je ziet het niet meer zitten.') Cursuscode is hetgeen er bij Cursusinformatie als Vakcode staat. (bvb 2BFYS-01). Ge kunt best in 2 vensters werken, anders is het echt een huuuuuuuuuge werk :D

Ik heb tot nu toe geen bevestiging gehad, maar kheb da dan ook pas gisterenavond gedaan. Die werken int weekend op de studentenadministratie niet denkik. Enfin we zien wel, ni panikere:p exaams zijn nog ver weg, da zal zeker nog wel in orde komen :wink:

Indien ge er echt niet gerust in zijt, kunde eens gaan horen in lokaal T111 op campus groenenborger.

Foundation

Post#4 » Sat Oct 20, 2007 7:40 pm

De nieuwe inschrijvingsmodule op Blackboard is offline gehaald wegens bugs. (Lees: inschrijvingen kwamen verkeerd of niet bij de administratie terecht)

Wie er bericht van krijgt, moet zich opnieuw inschrijven voor alle vakken via het tabblad studadmin op blackboard.

Cursuscodes kunnen gevonden worden bij de vakbeschrijvingen op de UA website: http://www.ua.ac.be/main.aspx?c=*FACWET&n=54061

EagleEye812

Post#5 » Sat Oct 20, 2007 8:44 pm

ja, ge schrijft da op zo'n blanco formulier (of ge vult dat blanco formulier aan in word), en dan mailt ge da door naar de studentenadministratie (patsy schmit)
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

Return to “Algemeen”