WINAK Boekenverkoop: Conclusie

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

Shinta
WOZ

WINAK Boekenverkoop: Conclusie

Post#1 » Tue Oct 09, 2007 3:35 pm

WINAK heeft woensdag zijn laatste boekenverkoop gedaan. Graag zouden wij weten hoe deze volgens jullie is verlopen, of jullie tevreden zijn en of jullie eventueel aanmerkingen hebben voor volgende jaren.

Tot de boeken afgehaald worden kunnen in theorie nog boeken besteld worden, dit moet dan wel cash betaald worden en dan kan iemand ze nog gaan halen. Dit kan echter wel maar voor een heel beperkt aantal personen.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

Nynek
WOZ

Post#2 » Tue Oct 09, 2007 6:20 pm

dien boekenverkoop is dik in orde,alleen zou d'r eerst iets met al die 2e-handsboeken moeten gebeuren,een beurske op de middag oid.

Shinta
WOZ

Post#3 » Tue Oct 09, 2007 11:58 pm

Nynek wrote:dien boekenverkoop is dik in orde,alleen zou d'r eerst iets met al die 2e-handsboeken moeten gebeuren,een beurske op de middag oid.
Volgend jaar he, de meeste zijn nu al verkocht dus :).
Should ever be forgot...

Robbe
WOZ

Re: WINAK Boekenverkoop: Conclusie

Post#4 » Wed Oct 10, 2007 1:21 am

Shinta wrote:WINAK heeft woensdag zijn laatste boekenverkoop gedaan. Graag zouden wij weten hoe deze volgens jullie is verlopen, of jullie tevreden zijn en of jullie eventueel aanmerkingen hebben voor volgende jaren.

Tot de boeken afgehaald worden kunnen in theorie nog boeken besteld worden, dit moet dan wel cash betaald worden en dan kan iemand ze nog gaan halen. Dit kan echter wel maar voor een heel beperkt aantal personen.
en ik maar denken dat het maandag was :P
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Shinta
WOZ

Post#5 » Wed Oct 10, 2007 4:31 pm

Wat ik wel enorm vreemd vind bij de boekenverkoop is dat er deze aantallen verkocht zijn:

14 | Discrete Wiskunde
18 | Automate theory
11 | Calculus

Er zit toch meer dan 18 man in de Informatica, wat weerhoudt jullie er dan van om bij ons de boeken te kopen, behalve dan misschien 10 personen die tweedehands boeken kopen ?
Should ever be forgot...

Nick
Prosenior

Post#6 » Wed Oct 10, 2007 6:47 pm

ik denk mss door de miscommunicatie van prof. van steen dat er veel studenten ineens alle boeken van het jaar gekocht hebben in standaard boekhandel, niet enkel discrete wiskunde.

Ook misschien dat calculus en t&a pas int 2de semester vallen, en om safe te zijn, het ook dan pas zullen kopen.

Just a thought :)
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

Shinta
WOZ

Post#7 » Wed Oct 10, 2007 7:29 pm

Nick wrote:ik denk mss door de miscommunicatie van prof. van steen dat er veel studenten ineens alle boeken van het jaar gekocht hebben in standaard boekhandel, niet enkel discrete wiskunde.

Ook misschien dat calculus en t&a pas int 2de semester vallen, en om safe te zijn, het ook dan pas zullen kopen.

Ja ma kzou graag het antwoord eens zien van een eerstejaar :).
Should ever be forgot...

PieterK

Post#8 » Wed Oct 10, 2007 7:40 pm

Shinta wrote:
Nick wrote:ik denk mss door de miscommunicatie van prof. van steen dat er veel studenten ineens alle boeken van het jaar gekocht hebben in standaard boekhandel, niet enkel discrete wiskunde.

Ja ma kzou graag het antwoord eens zien van een eerstejaar :).
Ik denk dat Nick gelijk heeft. Prof van Steen zei dat Winak zijn HB niet verkocht en dat we deze bij de standaard boekhandel moesten gaan kopen. Ik denk dat dit voor verwarring zorgde bij sommigen. Ook wachten de meeste 1e jaars (waaronder ik ook) met de boeken voor het 2e semester te kopen omdat we deze nu eenmaal nog niet nodig hebben en omdat de meesten liever de kat uit de boom kijken om te zien hoe het 1e semester gaat.

Shinta
WOZ

Post#9 » Wed Oct 10, 2007 8:00 pm

Maar waarop baseert die vent zich dan :evil:
Should ever be forgot...

Nynek
WOZ

Post#10 » Wed Oct 10, 2007 8:28 pm

Shinta wrote:Maar waarop baseert die vent zich dan :evil:
Probably omdat dat boek al iets ouder is,denk ik.

Ik weet niet wat hij erover gezegd heeft,ik was de eerste les ein bisschen zu spät :mrgreen:
Maar naar het schijnt had hij zoiets gezegd ja.

slimmy
Prosenior

Post#11 » Thu Oct 11, 2007 1:23 am

Nynek wrote:
Shinta wrote:Maar waarop baseert die vent zich dan :evil:
Probably omdat dat boek al iets ouder is,denk ik.

Ik weet niet wat hij erover gezegd heeft,ik was de eerste les ein bisschen zu spät :mrgreen:
Maar naar het schijnt had hij zoiets gezegd ja.
wat bedoel je, is ons boek een oudere editie ofzo? De vansteen kan wel eerst is met ons komen praten voor hij verkeerde informatie geeft aan de studenten :/

Foundation

Post#12 » Fri Oct 12, 2007 12:32 am

Kheb de boekenverkoop van Winak zelfs als lovenswaardig voorbeeld aangehaald toen het op de laatste stura-vergadering over boeken verkopen ging 8) .

Aescu laat dat door de cursusdienst regelen, en is pissed komen aankloppen omdat die 10% extra kosten aanrekenen. Gemiddelde reactie, highly simplified: doet dat eens zelf, (gelijk Winak), dan zijn er geen extra kosten aan! :P

Shinta
WOZ

Post#13 » Fri Oct 12, 2007 9:53 am

Foundation wrote:Kheb de boekenverkoop van Winak zelfs als lovenswaardig voorbeeld aangehaald toen het op de laatste stura-vergadering over boeken verkopen ging 8) .

Aescu laat dat door de cursusdienst regelen, en is pissed komen aankloppen omdat die 10% extra kosten aanrekenen. Gemiddelde reactie, highly simplified: doet dat eens zelf, (gelijk Winak), dan zijn er geen extra kosten aan! :P
Merci alvast :P .
Should ever be forgot...

Soo Mee

Post#14 » Sat Oct 13, 2007 11:49 pm

zullen zeer positief wezen
en zeggen dat'k't 'n (y) organisatie vond.

Beter dan 5 uur aanschuiven aan de cursusdienst om 't daar 'gesloten' aan te treffen. (oke oke, 4 uur dan - ale ja 2)

Joy Joy, Winak top

hoe subjectief was dit??

Return to “Algemeen”