Norfolk wrote:Ik hoop wel dat ge hele tijd aant zwanze zijt zuh, want als ge dat echt meent, gaat ge precies nog veel last hebben met uw sociaal leven
Besef het dan toch, dit forum spammen IS mijn sociaal leven!
Joke wrote:Lesly wrote:geef mij het getal pi eens (en geen representatie door 1 of ander symbool of formule)
het symbool wil opzich oneindig veel dingen zeggen, waarom wil je daar nu een representatie met getallen van geven ? Het prachtige van het getal Pi is dat je met zo'n klein symbool, het oneindige kunt voorstellen. Achter dat symbool zit ook een geschiedenis van duizenden jaren oud. Het getal Pi is een irrationaal getal, wiskundigen kunnen het voorstellen met het symbool, en er ook mee rekenen, zoals met alle irrationale getallen ... computers niet
I totally love you when you talk like that.
Ik zal dat vierendelen maar even uitstellen zeker?
Nick wrote:btw DeWiskundige ... da was een grapke é, van die Hollanders ... omdat ge dat precies noooooit door hebt
((OOC*: de persoon erachter heeft het wel altijd door, maar dat hebt jij waarschijnlijk ook wel door. DeWiskundige daarentegen wil het gewoon niet door hebben.))
Lesly wrote:wiskundige (mensen) zijn zoals pi... irrationeel
Don't push your luck... Ik ben al vier paarden gaan kopen gisteren...
Lesly wrote:dat informatici lui zijn weet iedereen... maar nu beginne die wiskundigen ook al
Wiskundigen waren eerst hierin. Het verschil is gewoon dat wiskundigen selectief lui zijn.
Lesly wrote:dan zijde weer
toegepast bezig
Die marteling, stop het! Toegepast toegepast! Mijn ogen branden, ik krijg maagoprispingen. Stop ermee, alsjeblieft, ik kan er niet tegen! Arme ik.
* OOC = out of character, een term die gebruikt wordt in RP's en RPG's om te zeggen dat de persoon die de rol speelt, praat en niet het karakter zelf.
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.