Weerwolven van WINAK 2 - TOPIC OPEN

Een subforum voor alle forumgames die het einde van hun levensloop hebben bereikt. Hier rusten de verliezers in vrede, en werken dwergen aan de standbeelden voor de winnaars.

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium

Poll: Wie zijn de laatste 2 weerwolven?

Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Slimmy
0
No votes
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & Quinten
2
5%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & VFlicka
3
7%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joke
2
5%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Joyce
10
24%
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe & Stanny
0
No votes
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe? Hij is helemaal geen weerwolf!
4
10%
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Tom
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Robbe & Fristi
0
No votes
Total votes: 42

Fristi
WOZ

Post#121 » Tue Nov 18, 2008 5:28 pm

Als ik juist geteld heb staat het er nu voor als volgt:
Racekakje: 3 votes
Gerard: 3 votes
Karel: 2 votes
Fristi: 2 votes
Kikin: 1 vote

2 no votes als ik goe geteld heb

Vraag me ook af wie burgemeester is :)
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Stijnvdb

Post#122 » Tue Nov 18, 2008 5:44 pm

nog niemand he, daar moeten we voor stemmen. pas bij de volgende 'dag' hebben we een burgemeester.
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

Dave
WOZ

Post#123 » Tue Nov 18, 2008 5:47 pm

Fristi wrote:Als ik juist geteld heb staat het er nu voor als volgt:
Racekakje: 3 votes
Gerard: 3 votes
Karel: 2 votes
Fristi: 2 votes
Kikin: 1 vote

2 no votes als ik goe geteld heb

Vraag me ook af wie burgemeester is :)
Om het geheel nog verwarrender te maken
Official vote: Fristi
:)

Fristi
WOZ

Post#124 » Tue Nov 18, 2008 7:06 pm

Stijnvdb wrote:nog niemand he, daar moeten we voor stemmen. pas bij de volgende 'dag' hebben we een burgemeester.
Da waren de votes om dood te gaan :P
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Glenn

Post#125 » Tue Nov 18, 2008 7:58 pm

Sacrif wrote:Wat ik eigenlijk zei( nu ja, min of meer) is dat de beschermengel zich beter kan bezighouden met jou,

"dringende oproep aan de beschermengel dus"

had je men vote gelezen dan wist je dak Fristi gekozen heb, ik denk dat het wel handig zou zijn jou erbij te hebben,
kzou overigens oppassen me dien watertip, die lijdt evengoed naar mij als naar anderen
Ik vertrouw Sacrif voor geen haar, wie weet is hij zelf een weerwolf en is dit een afleidingsmanoeuvre. Vindt het trouwens een vreemde keuze dat je op Fristi stemt. Fristi is erg actief op het forum en dat doet me meer en meer vermoeden dat Fristi geen weerwolf is. Wanneer je gewoon als burger op het forum iets hebt moet je geen schrik hebben om jezelf te verraden, en is dat makkelijker. Vandaar dat ik vermoed dat hij geen weerwolf is.

Wat de engelen betreft. Het wordt een moeilijke keuze. Probeer in te schatten wat de wolven denken. Volgens mij is de kans dat ik gedood ga worden door de weerwolven ook heel reeel, zeker omdat er tegen mij geen tips zijn.

ps: zieners, maak goed gebruik je van functie en zoek uit wie te vertrouwen valt en burger is en wie niet zodat de burgers kunnen winnen
Last edited by Glenn on Tue Nov 18, 2008 8:03 pm, edited 2 times in total.

Stijnvdb

Post#126 » Tue Nov 18, 2008 8:01 pm

Fristi wrote:
Stijnvdb wrote:nog niemand he, daar moeten we voor stemmen. pas bij de volgende 'dag' hebben we een burgemeester.
Da waren de votes om dood te gaan :P
Math Wolf wrote:Voor burgemeester: ge moest uw top 3 geven, maar in principe is het zoals bij verkiezingen: geheime stemming, enkel de spelleider (ik dus), ken uw stem. Dus een PM naar mij ipv ze te posten is beter, denk ik. Niet dat het veel uitmaakt.
...I changed my mind, ik stem op Fristi. If stupidity were a crime...he'd be a werewolf.

:P

Official vote: No vote

;)
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

Math Wolf

Post#127 » Tue Nov 18, 2008 8:40 pm

Om even een update te geven.

* 15 mensen hebben al gestemd, 10 moeten er nog stemmen.
Vergeet niet dat stemmen verplicht is! Wie zich wil onthouden stemt als volgt: Official vote: No vote
Degenen die nog moeten stemmen zijn (bijna) allemaal actief, dus dat zou geen probleem mogen zijn.

* Voor de burgemeester verkiezing hebben reeds 17 mensen gestemd, 8 kunnen nog stemmen. Voor de burgemeester stemmen, is niet verplicht, maar kan belangrijk zijn. Dit doe je via een PM naar mij.

Ik ga niet zeggen wie nog moet stemmen, maar ik zal deze mensen wel via PM of IRC contacteren om hen eraan te herinneren, al denk ik dat de meesten onder hen bewust wachten.

De burgemeester zal morgenmiddag om 12 uur, tegelijk met de dode van het dorp, bekend gemaakt worden.

Een paar details: je stem wordt NIET bekend gemaakt, enkel ik weet die, en enkel de WINNAAR wordt bekend gemaakt. Je weet dus niet wie hem of haar zou opvolgen tot op het moment dat hij of zij daadwerkelijk sterft!
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

VFlicka
WOZ

Post#128 » Wed Nov 19, 2008 12:16 am

Offical vote: racekakje

Sry, mss is de hint te duidelijk, maar kwil toch liever zeker zijn.

KiKiN
WOZ

Post#129 » Wed Nov 19, 2008 8:59 am

Official vote: racekakje

De hints zijn wel duidelijk aanwezig.
Sorry, als het toch fout is en je toch burger bent :?

Sacrif

Post#130 » Wed Nov 19, 2008 9:51 am

Ander persoon tegen Glen: "hij zou zichzelf toch niet zo verdacht staan maken als hij zelf een weerwolf was"
ikke: "tenzij hij wist dat jullie hem niet zouden geloven"
(Pirates :) )

in alle geval zou ik als weerwolf net heel actief meezoeken en proberen anderen te beschuldigen (weten weerwolven de identiteit van elkaar Math Wolf?), net om er als zogenaamd burger uit te komen, :!:

PS I do not fear death at the hands of an enemy but to die by friendly hands is a terror beyond imagination, so wolves, I'm ready...
[quote="Marijke Van Hauwaert"]Marijke Van Hauwaert ‎:o Ik wist iets dat Philippe niet wist! Dit moment ga ik voor altijd onthouden. ♥[/quote]

racekakje
WOZ

Post#131 » Wed Nov 19, 2008 10:29 am

Sacrif wrote: PS I do not fear death at the hands of an enemy but to die by friendly hands is a terror beyond imagination
Inderdaad!! De stemmen tegen mij doen me veel pijn!

racekakje
WOZ

Post#132 » Wed Nov 19, 2008 10:34 am

Editten is niet toegestaan, daarom de doublepost..

Even om mezelf te verdedigen:

Er staat " toegestroomde vreemdelingen van allerlei pluimage" die "toegestroomde vreemdelingen" kan op mij slagen, maar ik ben zeker niet van andere pluimage.

Er staat ook "tweejarige hert", het tweejarige kan ook niet op mij slagen want dit is de eerste keer ik meedoe.

Stanny
WOZ

Post#133 » Wed Nov 19, 2008 11:08 am

Sacrif wrote:Ander persoon tegen Glen: "hij zou zichzelf toch niet zo verdacht staan maken als hij zelf een weerwolf was"
ikke: "tenzij hij wist dat jullie hem niet zouden geloven"
(Pirates :) )
JAAAH xD Pirates ruleeuh xD

Gert J.

Post#134 » Wed Nov 19, 2008 11:17 am

Official vote: Racekakje
Sorry Lorenz, maar het is ook wat om mezelf te beschermen.
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

racekakje
WOZ

Post#135 » Wed Nov 19, 2008 11:17 am

Ik dacht dat post editten niet mocht..

Je had eerst No Vote gestemd..

Return to “Game Over”